88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

فعالیت های فرهنگی و ورزشی معلولین و سالمندان ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک زیر ذره بین گزارشگر رادیو سلامت رفت .

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک ؛ این روزها فوق برنامه های ورزشی و فرهنگی در مجموعه خیریه کهریزک پر رونق تر از همیشه است .

بسیاری از معلولین و سالمندان به جای آنکه بر روی تخت های خود باشند ، با حضور در ورزشگاه پوریای ولی زیر نظر مربیان موظف و افتخاری خود ساعاتی شاد و پر نشاط را پشت سر می گذارند .

سرای فرهنگی نیز ویژه برنامه های دهه محرم الحرام را در دستور کار دارد تا سنت ارزشمند سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) و خاندان شهید آن حضرت را با شکوه هرچه تمام تر برگزار نماید .

از این رو هادی اسدی گزارشگر رادیو سلامت با حضور در جمع معلولین و سالمندان ساکن در این مجموعه خیریه ، گوشه ایی از ابعاد این فعالیتها را ثبت و ضبط کرد .

گفتگو با تنی چند از مددجویان فعال در حوزه ورزش و سرای فرهنگی ، گفت و شنود با مهدی نوروزنژاد مدیر روابط عمومی و دکتر پورفهیم معاون توانبخشی آسایشگاه خیریه کهریزک ، از جمله برنامه های حضور گزارشگر رادیو سلامت در خانه امید 1750 مددجوی تحت پوشش این مرکز خیریه بود .

گفتنی است این برنامه رادیویی قرار است در روزهای چهارشنبه مورخ 98/06/12  و یکشنبه هفته آینده مصادف با شب تاسوعای حسینی از ساعت 15:00 الی 17:00 در بخش های مختلف رادیو سلامت از شبکه سراسری پخش شود .