88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

هیات تعزیه داران شهرستان دماوند، روشنی بخش محفل نورانی کهریزک خواهند شد .

در روز جمعه مورخ 98/06/22 از ساعت 19:00 الی 21:00 ، محوطه بزرگ آسایشگاه خیریه کهریزک میزبان انبوهی از ارادتمندان به خاندان مطهر و منور ابا عبدالله الحسین (ع) خواهد شد .

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ با حضور هیات تعزیه داران شهرستان دماوند، محوطه بزرگ آسایشگاه خیریه کهریزک به عطر و گل دوستداران خاندان شهید ابا عبدالله الحسین (ع) معطر خواهد بود .

 

مدیر روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک با اعلام این خبر ، تصریح کرد:

بی صبرانه منتظر حضور انبوهی از ارادتمندان به خاندان مطهر و منور اباعبدالله الحسین (ع) در روز جمعه بر سر مزار زنده یاد دکتر حکیم زاده – مؤسس خانه امید 1750مددجوی سالمند ، معلول و بیمار مبتلا به ام اس هستیم .

وی خاطر نشان کرد:

هیات تعزیه داران شهرستان دماوند که از سرشناس ترین و مخلص ترین هیات های عزاداری شهدای دشت کربلا هستند ، آسایشگاه خیریه کهریزک را مقصد حضور خویش قرار داده اند تا علاوه بر بهره مندی مددجویان بستری در این مجموعه خیریه از فیوضات معنوی اجرای تعزیه حضرت علی اکبر (ع)- نوجوان آزاده دشت کربلا- جمع کثیری از سوگواران خاندان نبی مکرم اسلام را روانه کهریزک نمایند .

مدیر روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک با دعوت از عموم همشهریان عزیز برای حضور در این ویژه برنامه دینی – مذهبی ، آمادگی این مجموعه خیریه را جهت پذیرش انواع نذورات خیرین و نیک اندیشان جامعه برای زندگی بخشی به جمع کثیری از بیماران و نیازمندان بستری در کهریزک اعلام کرد .

View the embedded image gallery online at:
https://kahrizakcharity.com/kahrizak-news/980617#sigProId4bd0390926