88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

با همت خیرین همیشه همراه و اینبار یار مهربان کهریزک از استان خراسان جنوبی ، انار دانه دانه تقدیم مددجویان تحت پوشش این مجموعه خیریه شد.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک؛ در پنجمین سال پیاپی و با همراهی موسسه خیریه فجر امید، محموله بزرگ انار فصل به آسایشگاه خیریه کهریزک رسید تا تقدیم تمامی مددجویان تحت پوشش و البته پرستاران و مراقبین آنان شود.

 

این محموله بزرگ که از شهر فردوس واقع در استان خراسان جنوبی به نیت شاد کردن اعضاء خانواده بزرگ کهریزک ارسال شده بود، در بدو ورود به سرای فرهنگی انتقال یافت تا در آنجا آماده توزیع به همه بخشهای بستری شود.

در سرای فرهنگی و با تلاش تنی چند از کارکنان و همیاران فرهنگی ، این محموله بزرگ در 2 روز متوالی آماده و در نهایت در بخش های 24 گانه بستری توزیع شد .

گفتنی است آسایشگاه خیریه کهریزک که به عنوان نماد برتر خدمتگزاری به 1750 مددجوی سالمند، معلول و بیمار مبتلاء به ام اس در کشور همواره مطرح بوده ، تنها متعلق به مددجویان تهرانی نیست بلکه پذیرای مددجویان متعددی از 31 استان کشور است . از اینرو و با شناختی که مردم نوعدوست میهن عزیزمان از این موسسه خیریه دارند، در حمایت و گردش چرخ های زندگی این خانواده بزرگ همواره سهیم و دخیل هستند.

روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک با ادای احترام به مدیران و کارکنان موسسه خیریه فجر امید که به یاد مددجویان تحت پوشش کهریزک هستند، از بذل محبت این عزیزان که لبخند شادی را بر لبان پرشماری نشاندند ، کمال تشکر و سپاس را دارد.