88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

این روزها، شیوع ویروس کرونا فاصله ها را بیش از پیش فزونی بخشیده، اما مردم نوعدوست ما هرگز محبت به نیازمندترین اقشار جامعه را فراموش نخواهند کرد.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک; همه ساله و در آغازین روزهای بهار با طراوت، مردم نوعدوست و مهربان شهر و دیار مان، سخاوتمندانه راهی آسایشگاه خیریه کهریزک می شدند تا هم جویای احوال خانواده بزرگ کهریزک شوند و نیز با کمک های نقدی و غیر نقدی خود سهمی از زندگی ۱۷۵۰ مددجوی تحت پوشش این مجموعه خیریه را پرداخت نمایند.
آغازین روزهای سال جدید اما تفاوتی آشکار با دیگر سالهای گذشته دارد، شیوع ویروس کرونا و عوارض ناشی از آن اجازه حضور خیرین و نیکوکاران در بخش های ۲۴ گانه بستری را به جهت ایمنی همگان نمی دهد.
با این حال، اطمینان خاطر داریم هیچ یک از خیرین ارجمند دل از محبت های همیشگی خود به اقشار ضعیف و نیازمند جامعه نبریده و همچنان به یاد آنان هستند.
روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک با ادای احترام به همه حامیان و یاران با وفای این مجموعه خیریه، از همه سروران گرامی و نیک اندیش دعوت می نماید در سال جدید نیز یاریگر مددجویان بوده و با حضور پر رونق خود در محل دفتر صندوق دریافت کمک های نقدی و نیز انبار هدایا که هدایای غیر نقدی خیرین را دریافت می دارد، در زندگی بخشی به این خانواده بزرگ همچون همیشه مشارکتی مثال زدنی داشته باشند.