88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

با حضور نماینده مرکز بیماری‌های واگیردار وزارت بهداشت، چالش های پیش روی مدیران آسایشگاه خیریه کهریزک در مبارزه با کرونا مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک؛ در نشست تخصصی مدیران ارشد آسایشگاه خیریه کهریزک با نماینده مرکز بیماری‌های واگیردار وزارت بهداشت، کاهش شیوع ویروس کرونا و عوارض ناشی از آن در مجموعه مورد ارزیابی مجدد قرار گرفت.
در این نشست تخصصی، دکتر فرشید رضایی با تأکید بر عزم جدی مسئولان وزارت بهداشت در همراهی با مدیران آسایشگاه در به حداقل رساندن آسیب‌های شیوع ویروس کرونا گفت:
با بسیج امکانات موجود و بهره‌گیری از دانش متخصصان عفونی در آسایشگاه، می‌توان به پیشگیری از گسترش هر چه بیشتر این بیماری در بخش‌های مختلف جلوگیری کرد.
دکتر رضایی تصریح کرد:
آماده‌باش کامل کارکنان، استفاده صحیح از ملزومات موجود، تهیه امکانات جدید و بروز رسانی اقدامات کمیته مبارزه با کرونا از دیگر برنامه‌هایی است که همه ما را امیدوار به موفقیت در انجام این تعهد بزرگ در قبال سالمندان و معلولین کهریزک و تضمین سلامتی آنان می‌نماید.
نماینده مرکز بیماری‌های واگیردار وزارت بهداشت اظهار امیدواری کرد با تصمیمات اتخاذشده و عزم جدی که در مدیران آسایشگاه در مقابله با شیوع ویروس کرونا وجود دارد، موفقیت‌های بیشتر را در روزهای آینده و نتایج ملموس اقدامات پیش رو را شاهد باشیم.
در این نشست، محمدرضا صوفی نژاد مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک حضور نمایندگانی از وزارت بهداشت، جمعیت هلال‌احمر و نیروهای داوطلب مردمی در کمک به مسئولان و کارکنان این مجموعه خیریه را در مقابله با شیوع ویروس کرونا را قابل‌تقدیر دانست.
وی همچنین تأکید کرد:
همه ما در طول سالیان متمادی و از بدو تأسیس کهریزک به یک هدف مشترک و واحد می‌اندیشیم و آن رفاه مددجویان توأم با سلامتی است، حال که این بیماری همانند تمامی نقاط کشور در آسایشگاه نیز رواج یافته، مصمم هستیم با برخورداری از امکانات موجود و استمداد از مسئولین کشوری در ریشه‌کنی این بیماری و یا به حداقل رساندن عوارض آن تلاش شبانه‌روزی نماییم.
مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک عملکرد کمیته مبارزه با کرونا در طول روزهای گذشته را تحسین و بر بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های موجود و تهیه امکانات جدید در موفقیت روزافزون مسئولان خستگی‌ناپذیر این مجموعه خیریه در تضمین سلامتی ۱۷۵۰مددجوی تحت پوشش کهریزک تأکید کرد.