88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

باوجود محدودیت‌های ایجادشده به جهت قرنطینه کامل مجموعه، گروه بانوان نیکوکار همچنان به یاد عزیزان خود در آسایشگاه خیریه کهریزک هستند.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک; خانواده بزرگ کهریزک افتخار آن دارد که در تمامی سالهای گذشته و در هرگونه شرایطی، یاران مهربان و ثابت‌قدم خویش را در کنار مددجویان تحت پوشش دارد تا علاوه بر اینکه نان‌آوران این مجموعه خیریه هستند، در تهیه ملزومات و هزینه‌های زندگی عزیزان کهریزکی از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کنند.
از میان این‌همه خوبان، می‌توان به گروه بانوان نیکوکار اشاره کرد که با توجه به محدودیت‌های ایجادشده در قرنطینه کامل آسایشگاه و عدم حضور روزانه آنان در مجموعه، همچنان به فکر عزیزان خود هستند و در تهیه ملزومات موردنیاز تا آنجا که می‌توانند به تلاش خود ادامه می‌دهند.
تهیه ملزومات بهداشتی، پوشینه ویژه سالمندان بستری، مواد غذایی جهت طبخ غذای مددجویان و کمک‌های نقدی ازجمله مساعدت‌هایی است که توسط این بلندنظران جامعه و با هماهنگی بانو رستگار- سرپرست بانوان نیکوکار- در این ایام به انجام رسید.
ناگفته نماند سایر گروه‌های نیکوکاری نیز دوشادوش هم در رفع نیازهای فراوان مجموعه در تلاش‌اند.
تهیه میوه‌های فصل توسط کارکنان حرم مطهر شاه عبدالعظیم حسنی (ع)، انواع ملزومات بهداشتی توسط همیاران فرهنگی، کمک‌های شایان بهداشتی توسط مدیرعامل خیریه آینده سبز و مدیرعامل شرکت کارگزاری مبین سرمایه از دیگر کمک‌های انجام‌شده در تعطیلات نوروزی است که تحویل انبار هدایا گردید تا برای استفاده مددجویان و کارکنان تحویل واحدهای مختلف شود.
روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک با ادای احترام به گروه بانوان نیکوکار و کلیه خیرین ارجمندی که در تهیه مایحتاج عمومی این مجموعه خیریه در تلاش هستند، به اطلاع عموم هم‌وطنان گرامی می‌رساند فراهم نمودن ایازهای فراوان بهداشتی، درمانی و مواد غذایی مددجویان مستلزم همراهی‌ها و همدلی‌های شما عزیزان است. لذا خواهشمند است جهت هماهنگی با شماره تلفن‌های 56523131 الی 2 و نیز 56525804 الی 9 تماس حاصل نموده تا با میزان و نحوه امدادرسانی بیشتر آشنا شوید