88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

در روز میلاد مطهر مهدی صاحب‌الزمان (عج) ، اعضاء هیئت‌مدیره موسسه خیریه کهریزک به دیدار کارکنان پرتلاش مجموعه رفتند تا این عید سعید را به یکایک آنان تبریک بگویند.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک; در اولین ساعات از روز نیمه شعبان- خجسته زادروز مهدی موعود (عج) اعضاء هیئت‌مدیره موسسه خیریه کهریزک در بخش‌های ۲۴ گانه بستری حاضر شدند تا علاوه بر تبریک این عید سعید، از تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان پرتلاش مجموعه در روزهای سخت و طاقت‌فرسای ناشی از شیوع ویروس کرونا قدردانی نمایند.
گفت‌وشنود با کارکنان کادر پرستاری، دیدار با مددجویان بستری در بخش‌ها و اهدا کارت‌های تبریک روز میلاد امام زمان (عج) و اهداء 2400 پک شیرینی و شکلات .. در میان مددجویان و پرسنل از دیگر برنامه‌های حضور اعضاء هیئت‌مدیره موسسه خیریه کهریزک در این روز خجسته بود، ضمن آنکه بر رفع نیازهای اساسی در خدمت‌رسانی به مددجویان تحت پوشش تأکید کردند.
در پایان دیدار اعضاء هیئت‌مدیره موسسه خیریه کهریزک از بخش‌های مختلف بستری، فعالیت‌های عمده و در دست اقدام کمیته مبارزه با کرونا در آسایشگاه موردبررسی مجدد و بر پیگیری مجدانه همه مسئولین و کارکنان در حفظ سلامتی مددجویان تأکیدی دوباره شد.