88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

با نصب دومین تونل و حوضچه‌های ضدعفونی‌کننده وسایل نقلیه، تدابیر بهداشتی در آسایشگاه خیریه کهریزک شتاب بیشتری به خود می‌گیرد.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک; با پیگیری‌های مستمر حوزه اجرایی و مساعدت‌های لازم از سوی شهرداری کهریزک، تدابیر بهداشتی در آسایشگاه خیریه کهریزک هرروز وارد مراحل جدیدتری می‌شود.
یدالله رضایی معاون اجرایی آسایشگاه خیریه کهریزک درباره چگونگی اجرای طرح‌های بهداشتی فوق گفت:
مرحله دوم نصب تونل ضدعفونی‌کننده عبور و مرور ویژه کارکنان و سایر افراد ورودی، در مقابل معبر بخش‌های ارغوان نصب تا متضمن جلوگیری از ورود هر نوع عفونت احتمالی به محل زندگی نزدیک به ۵۰۰ مددجوی ساکن این بلوک‌ها باشد.
رضایی در ادامه افزود:
از دیگر دغدغه‌های اصلی و فراوان ما، ضدعفونی خودروهای ورودی به آسایشگاه بود که این مورد نیز با ساخت حوضچه ضدعفونی‌کننده در محل ورودی مجموعه برطرف گردید. ازاین‌پس تمامی خودروهای ورودی به آسایشگاه، ابتدا از حوضچه ضدعفونی‌کننده عبور می‌کنند تا ناقل احتمالی هیچ عفونتی نباشند.
یدالله رضایی بهداشت فردی و جمعی در محل آشپزخانه مرکزی آسایشگاه را از دیگر مسائل کلیدی سلامت مددجویان عنوان و یادآور شد:
علاوه بر اینکه کلیه کارکنان واحد آشپزخانه با رعایت نکات بهداشتی به فکر سلامتی خود و مددجویان هستند، برای ورود و خروج افراد و نیز هر نوع وسیله و کالای عبوری نیز در محل ورودی آشپزخانه، حوضچه ضدعفونی‌کننده تعبیه گردید.
معاون اجرایی آسایشگاه خیریه کهریزک با قدردانی از شهرداری کهریزک در همراهی و همکاری‌های لازم در رعایت مسائل بهداشتی در مجموعه، از کلیه هم‌وطنان عزیز دعوت کرد تا در این روزهای خاص و حساس در زندگی بخشی به ۱۷۵۰ مددجوی تحت پوشش، بیش‌ازپیش مسئولین کهریزک را یاری نمایند.