88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

۴۲ نفر از نیروهای جدیدی که آماده خدمات‌رسانی به مددجویان تحت پوشش آسایشگاه خیریه کهریزک می‌شوند، در جلسات آموزشی مرتبط شرکت می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک; با فراخوان انجام‌شده و جهت تکمیل کادر مراقبین از سالمندان و معلولین، ۴۲ نفر از پرسنل جدید به کلاس‌های توجیهی دعوت شدند تا اصول اولیه مراقبت از مددجویان را فراگیرند.
دکتر محسن رحیمی معاون سلامت آسایشگاه در این زمینه اظهار داشت:
کلیه کارکنان جدید پرستاری می‌بایست در بدو ورود با آموزش‌های تئوری و عملی، آماده خدمات‌رسانی به مددجویان شوند. با توجه به محدودیت‌های ایجادشده و نیز کمبود کادر مراقبین، این نیروها هر چه سریع‌تر با فراگیری اصول اولیه مراقبت باید به محل کار خود معرفی گردند که این دوره فشرده آموزشی در دو روز متوالی و توسط خانم ولایی سوپروایزر باتجربه به انجام می‌رسد.
دکتر رحیمی افزود:
برآورده شدن نیازهای اولیه بیماران، نحوه تغذیه، بهداشت فردی، جلوگیری از ابتلا به زخم بستر و دیگر اصول مراقبتی ازجمله آموزش‌هایی است که در دستور کار قرار دارد.
دکتر رحیمی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در آسایشگاه نیز گفت:
در حال حاضر، کلیه کارکنان به‌ویژه پرسنل جدید باید علاوه بر اینکه اصول خود مراقبتی را در برنامه کاری داشته باشند، تمامی پروتکل‌های بهداشتی اعلام‌شده جهت ایمنی مددجویان را نیز با دقت تمام باید انجام دهند تا از این منظر شاهد کمترین عارضه‌ای در مجموعه نباشیم.
معاون سلامت آسایشگاه اظهار امیدواری کرد با بهبود شرایط فعلی و بازگشت به وضعیت سابق، زندگی همچون گذشته برای مددجویان تحت پوشش این مجموعه روال عادی را یافته و کارکنان پرتلاش آسایشگاه نیز از خستگی ناشی از وضعیت موجود رهایی یابند.