88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

بخش درمان و جمع ۴۰ نفری از مددجویان ساکن در آن، از مساعدت اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری بهره‌مند شدند.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک; مساعدت‌های مردمی و سازمان‌های خیریه، همواره نقشی تأثیرگذار در اداره کهریزک داشته، به‌گونه‌ای که به پشتوانه همین مساعدت‌ها، ۱۷۵۰ مددجوی سالمند، معلول و بیمار مبتلابه ام اس می‌توانند زندگی آرام و آسوده‌ای را در خانه و کاشانه خود یعنی آسایشگاه خیریه کهریزک داشته باشند.

از میان این‌گونه مساعدت‌ها و در شرایط خاص کنونی، می‌توان به اهدا ۳ دستگاه مانیتورینگ ویژه درمان بیماران بخش‌های مراقبتی و نیز ۴۰ دستگاه ویلچر جهت زندگی بخشی به عزیزان سالمند اشاره کرد که توسط اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری به انجام رسید.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین صادقی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری با ادای احترام بر مزار دکتر حکیم زاده-موسس آسایشگاه خیریه کهریزک گفت:
رمز ماندگاری نام و آوازه چنین مردانی، نیات پاک و خداپسندانه آنان بوده است که توانسته‌اند مسیر خدمت به نیازمندترین اقشار جامعه را بدین شکل هموار سازند.
حجت‌الاسلام صادقی تصریح کرد: قطعاً حرکت در چنین مسیرهایی، دشواری‌های خاص خود را هم به همراه دارد، اما آنچه مهم است نتیجه حاصل ازاین‌گونه اقدامات است که شاهد و ناظر آن هستیم.
وی با اشاره به همراهی اداره اوقاف و امور خیریه با کهریزک نیز گفت: از نیازهای مبرم و درخواستی آسایشگاه اطلاع داشتیم و توانستیم در حد توان، کمک‌هایی را به عزیزان بیمار و ناتوان این سازمان انجام دهیم که امید است مثمر ثمر واقع‌شده باشد.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری با دعوت از کلیه هم‌وطنان و خیرخواهان جامعه برای مشارکت در اداره مراکز خیریه، رضایت خداوند متعال را بهترین دستاورد این‌گونه اقدامات برشمرد و بر استمرار کمک به نیازمندان جامعه تأکید کرد.