88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

با تمهیدات صورت گرفته و با استقبال گرم سرگروه های نیکوکاری ، بار دیگر حضور پرمهر و عاطفی این بلند نظران جامعه در انجام خدمات انساندوستانه در آسایشگاه خیریه کهریزک مهیا شد .

 

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ در نشست مشترک سرپرستان گروه های نیکوکاری با مدیران آسایشگاه خیریه کهریزک ، بر اهمیت حضوریکپارچه و برنامه ریزی شده جهت تلطیف و بهداشت فردی مددجویان تاکیدی دوباره شد .

در ابتدای این نشست پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید، سرپرستان گروه های نیکوکاری خواستار تسریع در روند اجرایی شدن برنامه حضور دیگر یاران خود در کهریزک شده ، آمادگی کامل خود را برای از سرگیری مجدد فعالیتهای متنوع از جمله استحمام و برطرف کردن نیازهای عاطفی چشم انتظاران خود اعلام نمودند .

استماع شرایط و ضوابط مندرج در پروتکل های تعیین شده که با رعایت آن کوچکترین آسیبی به هیچ یک از مددجویان و نیز یکایک نیکوکاران فعال در بخشهای بستری  وارد نشود ، از دیگر برنامه های همایش سرگروه های نیکوکاری در آسایشگاه خیریه کهریزک بود.

محمدرضا صوفی نژاد مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک انسانیت ، عاطفه و مهربانی کلیه خادمین این مجموعه خیریه به ویژه اعضاء گروه های نیکوکاری را رمز ماندگاری و عمر با برکت 48 ساله کهریزک دانست و بر اجرای برنامه های تدوین شده در اولین فرصت مقتضی تاکید کرد .

وی خطاب به بانوان و آقایان نیکوکار در این نشست گفت :

قداست و اعتبار کنونی کهریزک مدیون و مرهون نیات پاک انسان های خداباوری همچون شماست که دست به دست هم داده اید تا آبادگر خانه نیازمندان جامعه باشید .

صوفی نژاد با یادآوری زیبایی خدمات داوطلبانه به نیازمندان  جامعه نیز گفت :

اماکنی همچون آسایشگاه کهریزک نردبانی برای ترقی نیست و هیچ کسی نمی تواند برای ارتقاء وضعیت زندگی خود در چنین محلی ماندگار باشد. بنابراین خوشا به سعادت همه کسانیکه به این باور و اعتقاد رسیده اند که می توانند علاوه بر آنکه غمخوار دردمندان زیادی باشند ، در رفع نیازهای معیشتی و درمانی آنان نیز تاثیر مستقیم بگذارند .

مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک ایجاد ارتباطات عاطفی و بالا بردن امید به زندگی در خانه و خانواده بزرگ کهریزک را از ثمرات حضور مستمر یکایک نیکوکاران دانست و بازگشت دوباره این عزیزان به جمعیت خادمین افتخاری کهریزک را به فال نیک گرفت .

شایان ذکر است با عادی شدن نسبی وضعیت زندگی مددجویان در آسایشگاه و تمهیدات صورت گرفته ، همچنین نیاز مبرم حضور گروه های نیکوکاری در این مرکز ، شیوه نامه های سلامت تدوین و برای حضور مجدد گروه های نیکوکاری به سرگروه های آنان تحویل شد . 

View the embedded image gallery online at:
https://kahrizakcharity.com/kahrizak-news/990709#sigProIda2fe0b454d