88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

۱۷۵۰ مددجوی سالمند ، معلول و بیمار مبتلا به ام اس ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک با مساعدت وزارت بهداشت در مقابل بیماری آنفلوآنزا واکسینه شدند.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ; مطابق ابلاغیه وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر واکسیناسیون افراد در معرض خطر و با مساعدت این وزارتخانه ، کلیه مددجویان آسایشگاه خیریه کهریزک در مقابل بیماری آنفلوآنزا واکسینه شدند .

مهدیه آبنیکی کارشناس بهداشت آسایشگاه با تقدیر از مسئولین وزارت بهداشت در تأمین واکسن مورد نیاز مجموعه کهریزک گفت :

در بهترین و سریعترین زمان ممکن کار واکسیناسیون مددجویان توسط تیم بهداشتی و درمانی آسایشگاه به پایان رسید تا با خاطری آسوده تر از قبل به استقبال فصل سرما و مقابله با همه گیری  بیماری آنفلوآنزا برویم .

وی تقارن بیماری های کرونا و آنفلوآنزای فصلی را از بدترین اتفاقات ممکن دانست و گفت :

خوشبختانه واکسن آنفلوآنزا تا اندازه چشمگیری از ابتلای مددجویان به این بیماری پیشگیری می‌کند.، همچنین با تمهیدات صورت گرفته وضعیت بیماری کرونا در آسایشگاه تحت کنترل است و این تمهیدات تا ریشه کنی کامل بیماری ادامه خواهد یافت .

آبنیکی با اشاره به واکسیناسیون کارکنان کهریزک نیز گفت :

آن دسته از کارکنانی که در ارتباط مستقیم با مددجویان هستند همانند کادر پرستاری ، درمان و خدمات عمومی هم به بزودی واکسینه خواهند شد تا انشاالله شاهد عارضه ای در آسایشگاه نباشیم.

کارشناس بهداشت آسایشگاه رعایت بهداشت فردی کارکنان و مددجویان را بهترین راه حل ممکن برای مقابله با بیماری های کرونا و آنفلوآنزای فصلی دانست و بر انجام این مهم تأکید کرد