88310688 (9821+)

آخرین اخبار واحد پژوهش

برگزیدگان نهایی آزمون ورودی بهیاری سالمندی، جهت تکمیل فرایند آموزشی به مرکز علمی کاربردی کهریزک دعوت شدند.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ پس از اعلام نتایج آزمون ورودی بهیاری سالمندی که با حضور بیش از یکصد نفر از کارکنان واحد پرستاری برگزار شد، پذیرفته شدگان نهایی آماده پوشیدن لباس بهیاری می شوند.

علی رضا معماری مدیر پرستاری آسایشگاه در تشریح وضعیت این دانشجویان اظهار داشت : طبق پروتکل های تعریف شده و با تأیید نهایی شورای آموزشی، ۲۴ نفر از کارکنان واحد پرستاری جهت گذراندن دوره نهایی به کلاس های آموزشی دعوت شدند.

معماری با اشاره به نوع آموزش های در نظر گرفته شده نیز گفت : در مجموع بیش از هزار ساعت آموزش تئوری حضوری، مجازی، علمی و کارورزی در دستور کار قرار گرفته است که سیصد ساعت آن تئوری بوده و بقیه ساعات اختصاص به آموزش های علمی و کارورزی دارد.

وی در ادامه افزود : تکالیف ۶ ماهه دانشجویان بهیاری از هم اکنون مشخص شده و در پایان دوره، همه آنان باید در زمان تعیین شده به ارائه مستندات آموزشی اقدام نمایند.

معماری نحوه اشتغال به کار بهیاران جدید را هم اینگونه توضیح داد : در ۳ ماهه نخست بصورت آزمایشی و در ۳ ماهه دوم پس از فارغ‌التحصیلی به عنوان بهیار کمکی در بخش های ۲۴ گانه بستری مددجویان گمارده می شوند تا عملکرد آنان همچنان مورد ارزیابی قرار گیرد.

مدیر پرستاری آسایشگاه خیریه کهریزک ، حساسیت شغل بهیاری سالمندی را بسیار بالا دانست و گفت : در طول تمامی دوره های آموزشی و پس از آن، نیروهای جدید مورد رصد سوپروایزر ها و ناظران بخش ها قرار می گیرند تا به توانایی های لازم جهت امر خطیر بهیاری در بخش های مختلف بستری دست یابند.