88310688 (9821+)

آخرین اخبار واحد پژوهش

رئیس مرکز علمی کاربردی کهریزک، کسب رتبه برتر در میان دانشگاه های کشور را نشان از پشتکار و توانمندی مدیران و کارکنان این مرکز دانست و بر افزایش تلاش روزافزون همه عوامل اجرایی تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ با حضور رئیس مرکز علمی کاربردی کهریزک، مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک و مدیران و معاونین حوزه های مختلف این مجموعه، از کلیه کارکنان مرکز علمی کاربردی کهریزک تجلیل شد.

در این مراسم، دکتر حسن احمدی با ادای احترام به زنده یاد دکتر حکیم زاده و هئیت موسس آسایشگاه خیریه کهریزک، اظهار داشت : همه ما امانت‌دار این میراث کهن هستیم و موظفیم هریک به نوبه خود در خدمت رسانی به کسانی که در آسایشگاه نگهداری و. توانبخشی می شوند، بیشترین تلاش را داشته باشیم.

وی پژوهش های علمی انجام شده در این مرکز را مورد اشاره قرار داد و گفت: پژوهش های در حال انجام باید مطابق با دو اصل باشد. نخست اهداف و خواسته های دانشگاه جامع علمی کاربردی و همچنین نیاز های آموزشی آسایشگاه خیریه کهریزک تا بدین ترتیب شکوفایی هرچه بیشتر خدمت رسانی در کهریزک را نظاره گر باشیم.

رئیس مرکز علمی کاربردی کهریزک، مدیریت کارآمد، برگزاری دوره های آموزشی مختلف، مدرسین توانمند و فضا و امکانات موجود را عامل برتری این مرکز در میان دانشگاه های کشور دانست و گفت : همه این عوامل دست در دست یکدیگر دادند تا بتوانیم در میان ۵۸۵ دانشگاه کشور، در جمع ۱۰ مرکز برتر قرار گیریم.

در بخش دیگری از این مراسم، مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک، حمایت از دانشگاه را وظیفه همگانی دانست و تصریح کرد : از محل دانش و تخصصی که در دانشگاه حاصل می شود، بسیاری از نیازهای نیروی کار ماهر در آسایشگاه تأمین می شود و اگر این مرکز وجود نداشت، قطعاً شاهد سبک و سیاق خدمات در آسایشگاه نبودیم.

محمد رضا صوفی نژاد از همه دانشجویان و فارغ‌التحصیلان این مرکز خواست همواره به یاد داشته باشند قرا ر است با میل و اشتیاق به کسانی خدمت کنند که نیازمند توانایی های آنان در حوزه درمانی و مراقبتی هستند.

دکتر فریبرز بختیاری قائم مقام مرکز علمی کاربردی کهریزک ، رسیدن از دوره آموزشی پودمان به ۱۵ رشته دانشگاهی را حاصل ۴ سال فعالیت علمی این مرکز اعلام داشت و گفت : بیشتر دانشجویان این مرکز از میان کارکنان آسایشگاه هستند و این امتیاز بزرگی برای کهریزک است که با ارتقاء دانش کارکنان خود، سطح خدمت رسانی را به طرز چشمگیری به مطلوبیت می رساند.

دکتر بختیاری اظهار امیدواری کرد با توسعه کمی و کیفی مرکز و تفاهم ایجاد شده با نظام پرستاری، شاهد تربیت کمک پرستار که متقاضیان فراوانی در استان تهران دارد، در آینده نزدیک باشیم.