88310688 (9821+)

آخرین اخبار واحد پژوهش

بیش از 500 جلد کتاب علمی و آموزشی ، اهدایی سید علی حکاک –یار دیرین و نام آشنای آسایشگاه خیریه کهریزک- بر رونق هر چه بیشتر کتابخانه مرکز علمی – کاربردی کهریزک افزود .

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ کتابخانه مرکز علمی – کاربردی کهریزک با عنایت ویژه سید علی حکاک از یاران ثابت قدم و همیشه همراه آسایشگاه خیریه کهریزک پر رونق تر از همیشه در خدمت دانشجویان و علاقمندان به فراگیری علوم مختلف قرار گرفت .

 

بیش از 500 جلد کتاب نفیس با زمینه های پزشکی ، روانشناسی، انواع فرهنگ لغات کمیاب دایره المعارف انگلیسی و فارسی و نیز سایر کتب مرتبط با دروس دانشگاهی دانشجویان ، حاصل بذل توجه این بزرگ مرد نام آشنا به مرکز علمی – کاربردی کهریزک بود .

از این پس علاقمندان به استفاده از کتب یاد شده می توانند با هماهنگی واحد آموزش مرکز علمی-کاربردی کهریزک اقدام به دریافت منابع مورد نیاز خود نموده ، با تحویل به موقع کتابهای امانت گرفته شده اجازه دهند تا سایر علاقمندان نیز از این منابع با ارزش بهره مند گردند .

سید علی حکاک از اعضاءهیات امناء موسسه خیریه کهریزک که سالیان متمادی عمر گرانمایه خود را صرف خدمت به محرومین و نیازمندان جامعه نمود، هم اینک به دلیل کهولت سنی دیگر قادر به همراهی مستمر با این موسسه خیریه نبوده ، اما همچنان به یاد مکانی است که سالها از ارکان اصلی آن بوده ، در تامین نیازهای پرشمار این موسسه از هیچ کوششی فروگذار ننموده است .