88310688 (9821+)

آخرین اخبار واحد پژوهش

در اولین جشنواره ویژه پژوهشگران و فناوران و کارکنان موسسه خیریه کهریزک و براساس ارزیابی شاخص های تعریف شده در مرکز آموزش علمی کاربردی آسایشگاه معلولین و سالمندان کهریزک، از نفرات برتر این حوزه تجلیل شد.

 

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک؛ با حضور دکتر احمدی مدیر عامل موسسه خیریه کهریزک، مهندس کتانی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی تهران شرق و تنی چند از اساتید و مسئولین این مرکز، از 5تن از پژوهشگران، دانشجویان و کارکنان موسسه خیریه کهریزک به پاس خدمات علمی – پژوهشی تجلیل به عمل آمد.

دکتر سمیرا سنگی سرپرست واحد پژوهش مرکز آموزش علمی کاربردی کهریزک هدف از برگزاری این جشنواره را ایجاد انگیزه و اشتیاق بیشتر در میان اساتید، دانشجویان و کارکنان موسسه خیریه کهریزک اعلام کرد.

وی در تبیین انتخاب استاد برتر این جشنواره اظهار داشت: خانم دکترکبری نوری از میان 11استاد حاضر در این جشنواره با بالاترین امتیاز ممکن، حائز دریافت لوح تقدیر و جایزه خویش از دست مسئولین دانشگاه جامع علمی کاربردی شد.

 وی افرود: شاخص های ارزیابی اساتید در این جشنواره شامل تحصیلات و سابقه کاری، فعالیت های آموزشی و پژوهشی، شرکت در همایش های مختلف علمی، داشتن تالیف یا ترجمه کتاب و برتری در جشنواره های علمی معتبر بوده است.

دکتر سنگی تصریح کرد: مریم شالباف نیز به واسطه انجام پژوهش های موثر در حیطه تحصیلات مرتبط خویش در این مرکز، به عنوان دانشجوی پژوهشگر برتر معرفی و موفق به دریافت لوح تقدیر این جشنواره شد.

سرپرست واحد پژوهش مرکز آموزش علمی کاربردی آسایشگاه معلولین و سالمندان کهریزک با نگاهی به انتخاب کارکنان برتر موسسه خیریه کهریزک در این جشنواره هم گفت: از میان 15 شرکت کننده در این جشنواره وبراساس تخصص و تجارب علمی، فعالیت های آموزشی و پژوهشی، فاطمه السادات محمدی و مهدیه آبنیکی به ترتیب از ستاد مرکزی و آسایشگاه کهریزک و همچنین محمد حسن احمدی از آسایشگاه کهریزک استان البرز با بیشترین امتیاز به عنوان پژوهشگران برتر موسسه خیریه کهریزک معرفی شدند.

دکتر سمیرا سنگی در پایان، پژوهش در زمینه های علمی و به روزرسانی دانش اساتید و دانشجویان و کارکنان را نقطه عطفی در فعالیت های علمی – پژوهشی دانست و بر استمرار شناسایی پژوهشگران فعال و برتر جهت ایجاد انگیزش بیشتر در بین سایر محققین تاکید کرد.