88310688 (9821+)

آخرین اخبار واحد پژوهش

نشست روسای مراکز آموزش علمی کاربردی واحد استان تهران شرق به مناسبت هفته پژوهش و فناوری با حضور تعدادی از مسئولان استانی و رئیس مرکز علمی کاربردی آسایشگاه معلولین و سالمندان کهریزک برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک، این نشست به مناسبت هفته پژوهش و فناوری با حضور دکتر خداداد واحدی رییس و تعدادی از مسئولان واحد استانی، دکتر حسن احمدی رییس مرکز آموزش علمی کاربردی آسایشگاه معلولین و سالمندان کهریزک، روسا و مسئولین مراکز نوآوری و پژوهشی مراکز آموزش علمی کاربردی واحد استان تهران شرق برگزار شد.

در  این نشست دکتر واحدی رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان تهران شرق ضمن تقدیر از همکاری و تعامل خوب مراکز در برگزاری با شکوه برنامه های متناسب با گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری ، به تبیین برنامه های ابلاغی از سوی سازمان مرکزی دانشگاه پرداخت و  آمادگی کامل دانشگاه را جهت همکاری با مراکز اعلام نمود.


در پایان این نشست، با توجه به تصویب برگزاری آیین اختتامیه و نمایشگاه مجازی دستاوردهای پژوهش و فناوری مراکز استان تهران شرق توسط شورای پژوهش و فناوری دانشگاه و ابلاغ آن به واحد استانی، مرکز آموزش علمی کاربردی کهریزک به عنوان دبیرخانه و دکتر حسن احمدی رییس مرکز آموزش علمی کاربردی کهریزک نیز بعنوان دبیر برگزاری این رویداد انتخاب شدند.