88310688 (9821+)

آخرین اخبار واحد پژوهش

به ۴ نفر از کارکنان موسسه خیریه کهریزک که در زمینه فناوری و نوآوری ایده های آنان به عنوان برترین ها شناخته شد ، جوایز ارزنده و لوح تقدیر اهدا شد .

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ; با فراخوان اعلام شده از سوی واحد پژوهش و فناوری دانشگاه کهریزک مبنی بر ارائه ایده های برتر در زمینه فناوری و نوآوری توسط کارکنان موسسه خیریه کهریزک ، ۴ طرح ارسال شده از میان ۱۵ طرح به عنوان برترین ها شناخته شدند .

 

دکتر سمیرا سنگی مسئول واحد پژوهش و فناوری دانشگاه کهریزک با اعلام این خبر ، افزود :

ایده های ارائه شده مرتبط با حوزه توانبخشی سالمندان و معلولین با محوریت توانبخشی عصبی و عضلانی ، توانبخشی شناختی و تجهیزات توانبخشی بوده، بر اساس شاخص های تعریف شده مورد ارزیابی و گزینش قرار گرفتند .

سمیرا سنگی اضافه کرد :

این فراخوان که به مناسبت هفته پژوهش و فناوری برگزار شد ، با هدف تولید ایده هائی که می تواند نیازهای متعدد سالمندان و معلولین را برطرف نماید به سرانجام رسید و توسط شورای پژوهش آسایشگاه خیریه کهریزک مورد تأیید قرار گرفت .

مسئول واحد پژوهش و فناوری دانشگاه کهریزک اظهار امیدواری کرد با کاربردی شدن این ایده ها بتوانیم به عنوان الگویی برتر در خدمت سایر مراکز نگهداری سالمندان و معلولین کشور باشیم .

گفتنی است دکتر زهرا نامورپور از مرکز البرز و اکبر حبیب زاده از مرکز تهران در حوزه فناوری برتر و آذین بابایی و محمد داوری نژاد در زمینه نوآوری برتر موفق به دریافت لوح تقدیر و جوایز خود از سوی مدیران دانشگاه کهریزک شدند . همچنین معصومه احمدی به عنوان رابط پژوهشی برتر مورد تجلیل قرار گرفت .