88310688 (9821+)

آخرین اخبار واحد پژوهش

غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدای انقلاب اسلامی ، از برنامه های فرهنگی دانشجویان مرکز علمی کاربردی آسایشگاه خیریه کهریزک در ایام ا... دهه مبارک فجر بود .

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ; در ایام ا... دهه فجر انقلاب اسلامی ، تنی چند از دانشجویان مرکز علمی کاربردی آسایشگاه خیریه کهریزک به نمایندگی از این دانشگاه ، در غبارروبی و عطر افشانی گلزار مطهر شهدا شرکت کردند . حضور بر مزار ۷۲ تن از شهدای انقلاب اسلامی ، قرائت فاتحه بر مزار شهدای گمنام و جنگ تحمیلی از جمله برنامه های دانشجویان در این اقدام فرهنگی بود .

 

آرزو ولائی مدیر امور فرهنگی مرکز علمی کاربردی کهریزک ، هدف از این اقدام ارزشمند را پاسداشت خون شهدا و آشنایی بیشتر با آرمانهای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس برای دانشجویان جوان این مرکز اعلام کرد .

ولائی دانشجویان این مرکز را پیشگام در اقدامات فرهنگی و ارزشی جامعه معرفی و اذعان داشت :

حضور در ویژه برنامه های ارتحال حضرت امام خمینی (ره) ، سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی ، تجلیل از مدافعان سلامت و حضور موثر در جشنواره های رویش و حرکت ، از نمونه های اقدامات فرهنگی دانشجویان این مرکز است .

مدیر امور فرهنگی مرکز علمی کاربردی کهریزک اطمینان خاطر داد برنامه ریزی و حضور در پویش های مختلف دانشجویی ، گامی موثر در بالندگی و پیشرفت آینده سازان کشور خواهد بود .