88310688 (9821+)

آخرین اخبار واحد پژوهش

دکتر حسن احمدی مدیر عامل موسسه خیریه کهریزک و رئیس مرکز علمی کاربردی این مرکز، در حاشیه ی رویداد مجازی شتاب (استارتاپی) در حوزه ی توانبخشی، بر ضرورت پویایی قشر دانشجو تاکید کرد و فعالیت های مرکز را در حوزه توانبخشی پیشرو دانست.

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک، اولین رویداد مجازی شتاب ( استارتاپ) در حوزه ی توانبخشی به همت واحد پژوهش مرکز علمی کاربردی آسایشگاه کهریزک برگزار شد و دکتر حسن احمدی رئیس مرکز، در این رویداد حاضر شد و دفاعیات 3 طرح برگزیده را استماع کرد.

وی در ابتدا با اشاره به شرایط حاکم بر کشور و اجبار در خصوص برگزاری این رویداد به صورت مجازی، از برگزار کنندگان و شرکت کنندگان قدردانی نمود و این امر را دلیلی بر پویایی مرکز دانست که در این شرایط خاص کرونا نیز، چرخ پژوهش و دانش کشور را از حرکت باز نمی دارند.

دکتر احمدی با تشکر از داوران این رویداد که به صورت مجازی و حضوری، از ابتدای کار طرح های ارسالی را رصد کرده و داوری نمودند، اظهار امیدواری کرد تا روزی طرح های ارسالی بتوانند در حوزه ی توانبخشی گره از کار توانخواهان باز کنند و به تولید انبوه برسند.

لذا با توجه به اهمیتی که موسسه خیریه کهریزک به کودکان اختلال اتیسم می دهد و در آسایشگاه کهریزک البرز نیز از این کودکان نگهداری می شود و بر روی آموزش آنان تلاش می گردد، اکثر طرح ها در این حوزه انتخاب شده بودند.

در حاشیه ی برگزاری این رویداد، میهمانان ویژه ای نیز حضور داشتند. دکتر خداداد واحدی، رئیس دانشگاه جامع  علمی کاربردی استان تهران شرق، مهندس غفاری معاونت فرهنگی و دانشجویی و مهندس سیروس کتانی مدیر امور پژوهش و فناوری دانشگاه در محل برگزاری این رویداد حاضر شدند تا بدین وسیله مراتب قدردانی خود را از برگزاری این رویداد اعلام نمایند.

دکتر خداد واحدی در ابتدای حضور خود ضمن تشکر از دکتر حسن احمدی، رئیس مرکز علمی کاربردی آسایشگاه کهریزک در برگزاری این رویداد عنوان نمود: فردا تولد مولا علی (ع) است و ضمن تبریک به همه ی عزیران، باید اذعان داشت که جامعه ی امروز به پژوهشگران و افراد تلاشگر نیازمند است و خوشحالم که موسسه خیریه کهریزک به عنوان یک مرکز خیریه که بیش از نیم قرن تلاش صادقانه داشته است، در مرکز علمی کاربردی خود، برگزار کننده ی این رویداد علمی است که کاملاً منطبق بر نیازهای آسایشگاه و نیازهای جامعه است.

شایان ذکر است شرکت کنندگانی که طرح های آنها به عنوان 4 طرح منتخب برگزیده شده بود، توضیحات لازم در خصوص طرح های خود را ارائه نمودند و هئیت داوران پس از استماع این دفاعیات نظرات خود را در جهت بهبود طرح ها عنوان کردند.

در این رویداد 3 طرح برگزیده : از ستاد اجرایی : فاطمه السادات محمدی، از آسایشگاه استان البرز؛ خانم دکتر نامور و خانم بابایی به مرحله ی نهایی راه پیدا کردند.