88310688 (9821+)

آخرین اخبار واحد پژوهش

با تشکیل واحد پژوهشی و با هدف عملیاتی کردن ایده های برتر دانش آموختگان دانشگاه جامع علمی – کاربردی آسایشگاه خیریه کهریزک، دفتر کار آفرینی این دانشگاه آغاز به کار کرد .

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک ؛ با آغاز به کار دفتر کارآفرینی دانشگاه علمی – کاربردی آسایشگاه خیریه کهریزک، امید تازه ای به دانش آموختگان این دانشگاه در بهره گیری از توانمندی های علمی و عملی خود داده شد .

 دکتر سمیرا سنگی سرپرست امور پژوهش دانشگاه با بیان این مطلب، خاطر نشان کرد:

با ابلاغ بخشنامه واحد استانی و تشکیل واحد پژوهشی ، از این پس کلیه امور مرتبط با کارآفرینی و اشتغال زایی برای دانش آموختگان دانشگاه علمی – کاربردی کهریزک از طریق این دفتر پیگیری می شود.

دکتر سنگی افزود:

مطالعه چگونگی اشتغال و استفاده از دانش فراگرفته برای هریک از فارغ التحصیلان هدف این مرکز بوده، ورود مستقیم به بازار کار یا ایجاد اشتغالی مستقل هدف گذاری شده است .

سمیرا سنگی بیان داشت :

به ایده هایی که منجر به کارآفرینی شود چنین ضمن ارائه مشاوره های لازم ، تسهیل­گری ارتباطات با اداره جات و سرمایه گذار را نیز این دفتر پیگیری و به سرانجام خواهد رساند.

این استاد دانشگاه اطمینان خاطر داد با فعالیت های پژوهشی صورت گرفته و عملیاتی کردن طرح ها و ایده­ های برتر ، فصل نوینی در آینده شغلی دانش آموختگان دانشگاه علمی – کاربردی کهریزک گشوده خواهد شد .

شایان ذکر است واحد پژوهشی دفتر کارآفرینی متشکل از آقایان دکتر حسن احمدی رئیس دانشگاه آقای دکتر فریبرز بختیاری قائم مقام و مسئول دفتر کارآفرینی ، خانم ها دکتر سنگی و ریاضی و نیز حسنایی و صباغچی به عنوان اعضاء گروه هستند.