88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

آئین اختتامیه رقابت های ورزشی خانه ملائک با حضور مدیر آسایشگاه و جمعی از مسئولان   شهرستان ری درآسایشگاه خیریه کهریزک تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک  ؛همزمان با میلاد با سعادت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و آغاز هفته فرهنگی در ری آئین اختتامیه رقابتهای ورزشی خانه ملائک با حضور مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک و معاونین، معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری و هیئت همراه ، معاونت فرهنگی آستان حضرت عبدالعظیم(ع)، رئیس بنیاد شهید و ایثارگری شهرستان ری،شهردار منطقه 20 شهرری، شهردار کهریزک و جمع کثیری از توانخواهان ورزشکار و ملی پوش بمنظور تجلیل از مقام آوران رقابت های ورزشی در ورزشگاه پوریای ولی آسایشگاه خیریه کهریزک تهران برگزار شد.

دکتر نحوی نژاد مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک تهران با اشاره به اینکه کهریزک جایی است برای زندگی نه زنده ماندن عنوان کرد: گواه ما فعالیت های ورزشی و حضور 15 تن از مددخواهان در تیم های ملی است زمانی که این بزرگواران به خانه مهر کهریزک پیوستند خود و خانواده هایشان این باور را نداشتند که بتوانند به این جایگاه دست پیدا کنند و بتوانند در سطح کشور و حتی بین الملل بدرخشند.

در این مراسم برنامه های شاد و مهیج شعبده بازی، سرود خوانی، موسیقی و اجرای ورزش های دارت ، توپ و تور و ... و پرچم گردانی خادمین آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) بهمراه تبرکات بین حضار در سالن و اهدا بسته های متبرک برگزار گردید .

در پایان برنامه از ورزشکارانی که در سطح جهانی کسب رتبه کرده بودند با اهدا کارت هدیه و لوح تقدیر تجلیل بعمل آمد. و به تمامی حضار در سالن که حضور فعال در ورزشگاه نیز دارند، جوایزی از سوی آسایشگاه اهدا گردید.