88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

مدیرعامل موسسه خیریه کهریزک در نشست خبری با برشمردن 7 شعار کهریزک در 7 روز متوالی جشنواره پیش رو، از عموم مردم و نیکوکاران دعوت کرد با حضور در آسایشگاه خیریه کهریزک، علاوه بر دیدار با مددجویان و شرکت در برنامه های متنوع پیش بینی شده، همچنان یار و یاور این موسسه باشند.

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک تهران؛ حمیدقبادی دانا مدیرعامل موسسه خیریه کهریزک در نشست خبری جشنواره 50 سالگی کهریزک، با بیان اینکه شعار" از مردم برای مردم" در دوره جدید تعریف شده است عنوان کرد: سرانه های جدید درمان، دارو، مشاوره، ورزشی، دارویی، فرهنگی، اوقات فراغت و حتی شاخص های زیستی همچون سرانه فضای سبز، تغذیه، بهداشت و... گنجانده شده است.

وی افزود: با پرچمداری زنده یاد دکتر حکیم زاده، پنجاه سال از عمر گرانمایه کهریزک را پشت سر گذاشتیم و با وجود اینکه این موسسه تحت نظارت نهادهای حمایتی است، اما هیچ وابستگی به آنها ندارد و صرفاً با حمایت های مردمی اداره می شود.

قبادی دانا با تبیین عناوین جشنواره 7 روزه پنجاه سالگی کهریزک گفت: جشنواره از شنبه 16 اردیبهشت آغاز و تا جمعه 22 ماه جاری ادامه خواهد داشت. شنبه 16 اردیبهشت با عنوان " کهریزک؛ به کرامت و توجه سالمندان" ، یکشنبه تحت عنوان " کهریزک؛ خانه امن کودکان معلول ذهنی" ، دوشنبه با عنوان" کهریزک؛ رشد تعاملات اجتماعی کودکان طیف اتیسم"، سه شنبه با عنوان" کهریزک؛ توسعه و پیشرفت"، چهارشنبه تحت عنوان "کهریزک؛ توانمندسازی  معلولین" ، پنجشنبه  با عنوان" کهریزک؛ از مردم برای مردم" و جمعه 22 اردیبهشت با عنوان" کهریزک؛ یاور و مدد رسان" نامگذاری شده است.

قبادی دانا خاطر نشان کرد: در این جشنواره بازدید عمومی مردم از کهریزک با تمهیدات ویژه پیش بینی شده است و طی یک هفته برنامه های متعددی اعم از هم اندیشی با موضوع سالمندان، برنامه های علمی و هنری، کنسرت هنرمندان، جشن ویژه هنرمندان و ورزشکاران دایر شده. غرفه های ویژه برای تبیین خدمات کهریزک، هم اندیشی با موضوع اوتیسم و غیره تدبیر شده است.

 وی با تقدیر از حضور هنرممندان افتخاری در کهریزک ، خاطرنشان کرد: تاکنون حضور سه خواننده سرشناس کشور در این جشنواره قطعی شده است  که هیچ هزینه ای دریافت نخواهد کرد . "گرشا رضایی" یکی از این بزرگان است که شادی را به اردوی مددجویان، کارکنان و نیکوکاران خواهد بخشید.

مدیرعامل موسسه خیریه کهریزک در بخشی دیگر از سخنان خو با نگاهی به وضعیت هزینه های کهریزک، گفت: در سال گذشته 600 میلیارد تومان برای هزینه حقوق و دستمزد، نگهداری، اجرایی و پشتیبانی هزینه شده است که تهیه پوشینه یکی از اقلام اساسی و مهم مصرفی است و طبق برآورد ما برای هر نفر مددجو 3 میلیون تومان در ماه هزینه می شود.

وی با اشاره به شعار کهریزک  مکانی است برای زندگی کردن، نه زنده ماندن اضافه کرد: هرگز به نگهداری صرف سالمندان و معلولین و نیز کودکان معلول و اوتیسم بصورت شبانه روزی اکتفا نمی کنیم. بلکه توانبخشی مددجویان و حتی بی نیاز کردن آنان را به کمک خیرین در دستور کار داریم که امیدواریم در انجام رسالت خود موفق عمل کنیم.

حمید قبادی دانا در پایان تصریح کرد: به پشتوانه حمایت های مردمی، می توانیم در دوره جدید شاهد شکوفایی هرچه بیشتر انواع خدمات مراقبتی، نگهداری و توانبخشی باشیم و امیدواریم مردم با اعتماد به قداست و معنویت جاری در این موسسه، همچنان یاری رسان ما باشند و زندگی را آنگونه که شایسته زندگی محرومترین اقشار جامعه است، به آنان هدیه نمایند.