88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

بیش از ۲۰۰ دانشجوی مرکز علمی کاربردی کهریزک با فرارسیدن فصل امتحانات در دو هفته متوالی و مطابق قوانین دانشگاه، پاسخگوی سوالات آزمون خواهند بود.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ با پایان نیم سال دوم تحصیلی ۱۴۰۱_۱۴۰۰ ، بیش از ۲۰۰ دانشجوی مرکز علمی کاربردی کهریزک به فصل امتحانات خود رسیدند.

دکتر فریبرز بختیاری قائم مقام مرکز علمی کاربردی کهریزک درباره چگونگی برگزاری این دوره از امتحانات گفت : مطابق قوانین دانشگاه جامع علمی کاربردی استان تهران و بر اساس استانداردهای تعریف شده، سالن امتحانات مرکز علمی کاربردی تجهیز و کلیه مراقبین با رعایت اصول و ضوابط اعلام شده، بر نحوه برگزاری امتحانات نظارت دارند.

قائم مقام این مرکز با بیان اینکه ثبت نام برای نیم سال اول سال تحصیلی جدید از هم اکنون آغاز شده است، اذعان داشت : کلیه دانشجویانی که در مرکز علمی کاربردی کهریزک تحصیل کرده و مدرک معتبر و مورد تأیید وزارت علوم را دریافت می کنند، از فرصت کم نظیر اشتغال در آسایشگاه و نیز سایر مراکز مشابه و ارگان های مرتبط با رشته تحصیلی خود بهره مند می شوند.

دکتر بختیاری همچنین تصریح کرد : از آنجایی که مرکز علمی کاربردی کهریزک به عنوان تنها دانشگاهی است که در کنار آسایشگاه فعالیت می کند، دانشجویان مشغول به تحصیل از این امتیاز برخوردار هستند که دوره کارورزی خود را در محل آسایشگاه خیریه کهریزک گذرانده و فارغ‌التحصیل شوند.

مرکز علمی کاربردی کهریزک در سال ۱۳۹۶ با هدف تربیت نیروی انسانی ماهر تأسیس و فعالیت خود را آغاز کرد. در این مرکز هم اکنون ۷ رشته تحصیلی در مقطع کاردانی و ۴ رشته دیگر در مقطع کارشناسی توسط اساتید با تجربه تدریس می شود.