88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

با حضور رابط آموزشی اداره کل آموزش و پرورش کهریزک در محل سرای فرهنگی آسایشگاه، کلاس های حضوری دانش آموزان معلول رسماً آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ با تکمیل ثبت نام و تعیین واحد های درسی برای سال تحصیلی جدید، از این پس دانش آموزان معلول ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک به صورت حضوری در کلاس های درس حاضر می شوند.

سکینه باستانی مسئول سرای فرهنگی با اعلام این خبر، گفت : همانند سایر مدارس کشور و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی، از این پس دانش آموزان معلول می توانند در مرکز آموزش « ما می خواهیم، ما می توانیم » به صورت حضوری به تحصیلات خود ادامه دهند.

باستانی با تأکید بر اینکه کلیه دانش آموزان معلول کهریزک در مقابل بیماری کرونا واکسینه شده اند نیز گفت : معلمان و همیاران فرهنگی عزیزی که اعلام آمادگی کرده اند تا در امر تحصیل دانش آموزان کهریزک همچون گذشته مشارکت فعال داشته باشند، با ارائه کارت واکسیناسیون در جلسه هماهنگی این مدرسه حاضر شدند.

مسئول سرای فرهنگی اظهار امیدواری کرد با بهبود وضعیت سلامت جامعه، این کلاس ها همچنان حضوری برگزار شود تا علاوه بر ایجاد شور و نشاط تحصیلی، شاهد پیشرفت بیشتر در جمع دانش آموزان معلول کهریزک باشیم.

در طول دوسال گذشته و به دلیل قرنطینه آسایشگاه خیریه کهریزک، دانش آموزان معلول این مجموعه خیریه به صورت آنلاین با معلمان خود در ارتباط بوده و از ادامه تحصیل باز نماندند.