88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

استاد صادق جعفری با به صدا درآوردن آهنگ دلنشین گیتار، سه تار و دف، هنرآموزان خود را به فراگیری موسیقی و لذت بردن از این هنر شاخص و پرطرفدار دعوت کرد.
به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک تهران ؛ به درخواست جمع زیادی از علاقمندان معلول عضو تیم مراقبت در منزل آسایشگاه خیریه کهریزک استان تهران جهت آموزش و کار با انواع سازهای موسیقی، پاسخ مثبت داده شد.
استاد صادق جعفری که سالیان متمادی است در آموزش جوانان مشتاق به هنر موسیقی، یار و یاور کهریزک است، وقت پر ارزش خود را اینبار هم به مددجویان تیم مراقبت در منزل اختصاص داد تا آنان نیز به توانایی های لازم برای کار با ابزار موسیقی دست یابند.
الناز علی محمد زاده مددکار اجتماعی حامی مددجویان این تیم، استقبال خوب هنرآموزان رشته موسیقی را در اولین کلاس برگزار شده را مورد اشاره داد و گفت : در چهره یکایک هنرآموزان عزیزمان که دقت می کردیم، شور و شعف خاصی وجود داشت که حاکی از رضایتمندی و برآورده شدن خواسته هایشان بود.
وی همچنین هنر درمانی را یکی از بهترین راهکار ها برای کاهش آلام روحی و روانی مددجویان دانست و افزود : سرزندگی، ایجاد انگیزه و تشویق برای انجام سایر فعالیت های دیگر، از ثمرات آموزش موسیقی برای این گروه علاقمند است و مطمئن هستیم به زودی بر تعداد متقاضیان شرکت در این کلاس های جذاب افزوده خواهد شد.
این مددکار اجتماعی به نمایندگی از مدیران آسایشگاه خیریه کهریزک استان تهران، با تشکر از استاد جعفری که در هفته یک روز از وقت خود را به هنرآموزان تیم مراقبت در منزل اختصاص می دهد، از کلیه نیکوکارانی که در تأمین آلات موسیقی این گروه را یاری کردند، تقدیر کرد.