88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

با حضور اعضاء هیأت مدیره و امنا موسسه خیریه کهریزک، انبوهی از خیرین و هنرمندان در کنار مددجویان، آیین تحویل سال ۱۴۰۲ خورشیدی در آسایشگاه خیریه کهریزک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک تهران ؛ با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و سلام خاصه چهارده معصوم، جشن بزرگ تحویل سال نو در آسایشگاه خیریه کهریزک آغاز شد.

در این مراسم که با حضور اعضاء هیأت مدیره و امنا موسسه خیریه کهریزک،  حمید قبادی دانا مدیر عامل موسسه ، دکتر نحوی نژاد مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک، مدیران و کارکنان و جمع کثیری از خیرین و نیکوکاران جامعه، هنرمندان و ورزشکاران در کنار مددجویان این مجموعه خیریه برپا شد، گروه های مختلف هنری با اجرای انواع برنامه‌های زیبا، اوقات خوشی را تقدیم همگان کردند.

نمایش اقوام ایرانی به سرپرستی کاظمی قشقایی، ساز و دهل با مدیریت کل کوهی، دف نوازی گروه های مشتاق و جوانان، موسیقی دی جی امامی، هنرنمایی مرتضی اشرفی، محمد رضا مقدم ، حضور مجریان توانمند تلویزیون حیدری و نوروزی و گروه موسیقیS1 ، بخشی از این همایش با شکوه عیدانه در مراسم تحویل سال نو در آسایشگاه خیریه کهریزک بود.

حمید قبادی دانا مدیرعامل موسسه خیریه کهریزک در جمع مددجویان، مدیران ،کارکنان ، نیکوکاران و مدعوین حاضر در مراسم تحویل سال نو با تبریک فرارسیدن نوروز باستانی به همه ملت ایران، گفت : خدا را شاکریم که توفیق حضور در مکان مقدسی را نصیب ما کرد تا بهترین ساعات سال را در کنار خیرین و خادمان موفق آن باشیم.

 وی خطاب به خیرین و نیکوکاران حاضر در مراسم گفت ؛ با هیچ زبانی نمی توان قدردان بزرگ‌منشی و انسان‌دوستی شما شد، تنها در یک کلام می گوییم که خداوند ناظر اعمال نیک و پسندیده شماست و قطعاً پاسخ محبت های فراوان همه را خواهد داد.

قبادی دانا خاطر نشان کرد : عزیزان ما در کهریزک در پناه خدا و کارکنان پرتلاش آن، زندگی راحتی را می گذرانند. اگر چه شرایط خاص جسمانی همواره مددجویان را ناراحت می کند اما پزشکان و پرستاران که پیشتاز خدمت رسانی هستند، با تمام توان آلام روحی و جسمی آنان را کاهش می دهند که امیدواریم همواره تندرست و پاینده باشند.

مدیر عامل موسسه خیریه کهریزک از همه مردم شریف کشور دعوت کرد تا در سال جدید به کمک این موسسه بیابند و بازهم یاریگر مدیران و کارکنان در ساماندهی زندگی معلولین و سالمندان باشند.