88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

مهندس هدایت در بازدید از روند پیشرفت کار پروژه ساخت منازل مسکونی کارکنان آسایشگاه خیریه کهریزک، بر تسریع در اجرای طرح تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ; مهندس جمال الدین هدایت با حضور در جلسه هیأت مدیره موسسه خیریه کهریزک، از پشتکار مدیران آسایشگاه در فراهم نمودن بسترهای مناسب اجرای پروژه منازل مسکونی کارکنان مجموعه قدردانی کرد.

وی که از خیرین بنام کشور است و ساخت ۸۰ واحد مسکونی ویژه کارکنان اجاره نشین آسایشگاه را متقبل گردیده، به هنگام بازدید از روند پیشرفت کار این پروژه، توصیه های لازم را به مهندس مجری طرح ارائه داد.

مهندس هدایت با ابراز رضایت از روند جاری اظهار داشت : این پروژه باید در موعد مقرر آماده تحویل به مالکان آنان گردد، بنابراین هرگونه تمهیداتی که در سرعت بخشیدن به اجرای کامل طرح می انجامد، قابل بررسی است.

وی با بیان اینکه می توانیم با افزایش شیفت های کاری و برطرف کردن کمبود ها، کمک شایانی در اتمام این پروژه نماییم، افزود : هر یک روزی که این خانه ها زودتر آماده شود، به همان اندازه توانسته ایم کمک حال کارکنان کم برخوردار و مستأجر آسایشگاه باشیم و این برای همه ما اهمیت دارد.

مهندس هدایت در پایان تأکید کرد : از هم اکنون آماده برگزاری جشن تحویل کلید های منازل مسکونی به کارکنان هستیم که انشاالله نقطه عطفی در زندگی این تلاشگران عرصه خدمت در کهریزک باشد.