88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

گروه «حامیان سالمندان تنها» پس از وقفه ای طولانی، بار دیگر فعالیت های هنری و فرهنگی خود را در آسایشگاه خیریه کهریزک آغاز کرد.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ پدربزرگ های کهریزکی در آغازین روز تیرماه سال جاری، به میهمانی جوانان با نشاطی دعوت شدند که با عنوان گروه حامیان سالمندان تنها، سالیان متمادی است در کهریزک و دیگر شهرهای کشور فعالیت های فرهنگی و هنری را در برنامه زندگی خود دارند.

اجرای موسیقی زنده و شاد، تهیه برخی اقلام مورد نیاز پدران سالخورده و دلجویی از یکایک آنان، برنامه هایی است که این یاران مهربان کهریزک در دستور کار خود داشته و دارند.

خانم کشاورز سرپرست گروه حامیان سالمندان تنها در حاشیه حضور پرمهر خود و یارانش به خبرنگار کهریزک گفت : بیش از دوسال از آخرین حضور ما در آسایشگاه خیریه کهریزک می گذرد و این اولین باری است که بعد از اتمام محدودیت های ناشی از شیوع کرونا، در جمع عزیزان دلمان در کهریزک حاضر شده ایم.

وی این حضور محدود را به فال نیک گرفت و افزود : تعداد زیادی از دوستان ما هنوز اطلاع کافی ندارند که درهای کهریزک به روی عموم بازدیدکنندگان و گروه های هنری البته با رعایت اصول بهداشتی باز شده است، به همین دلیل نسبت به موارد مشابه قبل نفرات کمتری همراه ما شدند تا در خدمت سالمندان آسایشگاه باشیم. انشاالله در ماه‌های آینده و با اطلاع رسانی بیشتر، نفرات داوطلب خدمت نسبت به امروز قطعاً افزایش می یابد.

این بانوی نیکوکار با تقدیر از مسئولین آسایشگاه در پیشبرد اهداف عالیه گروه حامیان سالمندان تنها، آغاز ماه آینده را نوبت حضور گروه خود اینبار در جمع مادران سالخورده کهریزک اعلام کرد که از هم اکنون برای آن روز برنامه ریزی خواهد شد.

گروه حامیان سالمندان تنها با هدف ایجاد شور و نشاط زندگی میان سالمندانی که در مراکز نگهداری زندگی می کنند در سال ۱۳۶۹ با مدیریت دکتر محمد رضا نمازی و هستی مرادی فعالیت خود را آغاز کرد.

 این گروه های نیکوکاری همزمان با تهران، در بسیاری از شهرهای دیگر کشور رأس ساعت ۳ بعدازظهر اول هر ماه با حضور در مراکز نگهداری سالمندان با اجرای برنامه‌های شاد و متنوع، اوقات خوشی را تقدیم سالمندان به دور از خانه های خود می کنند.