88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

در شب و روز منتهی به آیین گرامیداشت شب یلدا، کانون گرم خانواده بزرگ کهریزک ، گرمترین ساعات خود را پشت سر گذاشت.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ در ابتکاری کم نظیر و با حضور مسئولین تغذیه، کارشناسان امور اجتماعی و بهیاران بخش های ۲۴ گانه بستری، استقبال از شب یلدا با شور و نشاط فراوان برگزار شد.

محسن پزشکی مدیر روابط عمومی آسایشگاه در خصوص این برنامه از پیش تعیین شده، اظهار داشت : خانواده بزرگ کهریزک همانند سایر افراد جامعه، زندگی طبیعی و به دور از هیاهوی بیماری کرونا را سپری نمی کند. مراقبت های بهداشتی، به حداقل رسیدن ملاقات ها و محدودیت های مختلف باعث شده تا عزیزان ما در محل زندگی خود دچار دلتنگی هایی شوند.

پزشکی در ادامه افزود : از هر بهانه ای برای کاستن از دلتنگی های مادران و پدران سالخورده و همچنین معلولین جوان استفاده می کنیم و در تلاش هستیم تا بتوانیم کمک حال این عزیزان در دوران فعلی باشیم.

وی درباره چگونگی اجرای برنامه جذاب استقبال از شب یلدا در کهریزک نیز گفت : با همکاری صمیمانه مسئولین تغذیه و مددکاران مجموعه و به صورت سنتی در محل زندگی یکایک مددجویان حاضر شدیم تا علاوه بر تقدیم خوراکی های خوشمزه یلدایی و نیز پخش موسیقی شاد و محلی، در کنار آنان باشیم و لبخند رضایت و خشنودی را بر چهره این گرامیان بنشانیم.

مدیر روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک، گرامیداشت جشن سنتی یلدا را از برنامه های ثابت تقویم این مجموعه خیریه دانست و تصریح کرد : منتظر روزهایی می مانیم که همانند سابق، محوطه و محل زندگی مددجویان سرشار از بازدیدکنندگان، نیکوکاران و بستگان مددجویان بوده و همه با هم و در کنار یکدیگر به استقبال از زمستان می رفتیم.