88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

پروژه واحد‌های مسکونی کارکنان کهریزک با حضور مهندس جمال الدین هدایت که هزینه های ساخت این واحدها را متقبل شده است و اعضاء هیأت مدیره و امنا موسسه و جمعی از مدیران و کارکنان کهریزک در ششمین روز از جشنواره بزرگ این مجموعه افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
به گزارش ستاد خبری 50 سالگی تأسیس آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ مهندس هدایت، نیکوکاری که هزینه های ساخت پروژه واحد‌های مسکونی کارکنان کهریزک را به عهده گرفت، در آیین افتتاح این پروژه گفت : آشنایی من با کهریزک از بزرگترین شانس های زندگی ام است. افتخار می کنم که امروز در اینجا هستم و با این اقدام، توانستیم رفاه نسبی را به ۸۰ خانواده کهریزکی هدیه کنیم.
مهندس هدایت تصریح کرد : با بینش قوی و خیره کننده ای که هیأت مدیره موسسه دارد، امیدوارم به زودی پروژه ۵۰۰ را با کمک سایر دوستان و همراهان کلید بزنیم تا در آینده نزدیک، جمع بیشتری از کارکنان آسایشگاه را صاحب خانه کنیم.
مطالعات اجرای پروژه واحد‌های مسکونی کارکنان آسایشگاه خیریه کهریزک اواخر سال ۹۹ آغاز و در خرداد ماه سال ۱۴۰۰ کار ساخت آن شروع شد. این پروژه در زمینی به مساحت تقریبی ۷۲۵۰ متر مربع در ۴ بلوک ۲۰ واحدی ساخته شده که مساحت هر واحد آن ۶۰ متر مربع است.
جشنواره ۵۰ سالگی تأسیس آسایشگاه خیریه کهریزک از ۱۶ تا ۲۲ اردیبهشت ماه سال جاری با انواع برنامه‌های فرهنگی و هنری، علمی و آموزشی در محل این مجموعه خیریه برگزار می شود.