88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

مداحان و ذاکرین اهل بیت علیهم السلام در اولین شب از لیالی پرفیض قدر، در کنار مددجویان آسایشگاه خیریه کهریزک به دعا و نیایش پرداختند.


به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ در اولین شب از لیالی پرفیض قدر، سفره احسان خیرین در آسایشگاه خیریه کهریزک گسترده شد.
در این شب ، تنی چند از مدیران شهری و مسئولین اجرایی شهرستان ری، نیروی انتظامی، شهرداری و بخشداری، بهزیستی و سازمان تأمین اجتماعی روزه های خود را در کنار سالمندان و معلولین کهریزک افطار کردند.
تلاوت آیات نورانی قرآن، مداحی و ذکر مصائب خاندان مولی الموحدین امام علی (ع) توسط آقایان محمدی و باقری، تواشیح گروه نور مشکات، از بخش های مختلف دعا و نیایش در آسایشگاه خیریه کهریزک بود.
حجت الاسلام و المسلمین شریفی امام جماعت مسجد آسایشگاه، امام علی علیه السلام را مظهر رشادت و ایثارگری در حق مسلمین دانست و گفت : آن امام بزرگوار هرگز شبی را آسوده سر بر بالین نمی گذاشت مگر آنکه به دنبال رفع نیاز نیازمندان جامعه خود باشد.
حجت الاسلام شریفی خاطر نشان کرد : خداوند متعال آرامش و امنیت در زندگی را به کسانی هدیه می دهد که به فکر اطعام بندگان ناتوان خود باشند و این بزرگترین موهبتی است که تقدیم توانگران جامعه خواهد شد.
امام جماعت مسجد آسایشگاه خیریه کهریزک از خداوند منان مسئلت کرد تا همچنان قدوم مبارک خیرین و نیکوکاران را به سوی کهریزک رهنمون نماید تا زندگی جمع زیادی از سالمندان و معلولین در رفاه و آسایش قرار گیرد.