88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

با هدف حمایت از فعالیت های اقتصادی و اجتماعی مددجویان، بازارچه دوستی آسایشگاه خیریه کهریزک استان تهران ، در پارک قربان این مجموعه، افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک تهران؛ پروژه بازارچه دوستی ، به همت تیم اجرایی و مشارکتهای آسایشگاه ، در پارک قربان این مجموعه، با حضور اعضای هیئت‌مدیره، هیئت‌امنا، مدیرعامل آسایشگاه خیریه کهریزک و چند تن از معاونین و همکاران موسسه خیریه کهریزک افتتاح شد.

محسن پزشکی مدیر روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک استان تهران در خصوص اهداف راه‌اندازی این بازارچه گفت: در هفته معلول ، در راستای گسترش و توسعه فعالیت‌های مددجویان دچار معلولیت، با هماهنگی‌های انجام‌گرفته با مدیریت آسایشگاه طراحی فضاهایی که افراد معلول بتوانند در آن تواناهایی خود در حوزه‌های مختلف از جمله اشتغال زایی مناسب با شرایط جسمی را به عرصه ظهور برسانند در دستور کار قرار گرفت.

 پزشکی در ادامه  با اشاره به اینکه افراد دچار معلولیت نباید کمبودی احساس کنند، بیان داشت: تعداد 8 غرفه، در محل پارک قربان، مناسب‌سازی شده برای دوستان مددجو، تحت عنوان (بازارچه دوستی) طراحی شد و در اختیار آنان قرار گرفت تا در راستای توانایی‌های بالقوه خود، بتوانند به فعالیت اقتصادی بپردازند.

وی در خصوص اهمیت راه‌اندازی بازارچه دوستی افزود: این رخداد از آن‌ جهت که مددجویان را وارد عرصه زندگی می‌کند بسیار مهم است و امیدواریم در آینده تعداد غرفه‌های این بازارچه افزایش‌یافته و شاهد گسترش و حضور بیشتر مددجویان دچار معلولیت، در جامعه باشیم.

گفتنی است در این بازارچه، غرفه محصولات هنری کار دست معلولین، محصولات غذایی خانگی، خدمات کامپیوتر و موبایل، آرایشگاه، تعاونی مصرف، کافه کتاب و کافی‌شاپ آماده خدمت‌رسانی به کلیه همکاران ،  مددجویان و بازدیدکنندگان محترم است.

همچنین کلیه پرسنل، ملاقات‌کنندگان و بازدیدکنندگان محترم می‌توانند با خرید از این بازارچه، در تأمین بخشی از هزینه‌های خانواده بزرگ آسایشگاه خیریه کهریزک سهیم شوند.