88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

در میان ابراز احساسات پاک بانوان و آقایان نیکوکار، همایش سالانه گروه های نیکوکاری در سالن اجتماعات آسایشگاه خیریه کهریزک برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک تهران ؛ با اجرای ماندگار گروه هنری « فریاد صبا » ، همایش سالانه گروه های مختلف نیکوکاری کهریزک در فضایی مملو از ابراز احساسات پاک خیرین و نیکوکاران جامعه برگزار شد.
در این همایش، هریک از سرگروه های نیکوکاری به تبیین دیدگاه های خود پرداختند که جملگی به یک هدف اصلی ختم می شد؛ « همه آمده اند تا خدمتگزار معلولین و سالمندان باشند و بر تداوم این خدمتگزاری اصرار دارند ».
در این همایش دکتر نحوی نژاد مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک با تبریک اعیاد شعبانیه، خطاب به خیرین حاضر گفت : هر کسی در زندگی ممکن است به داشته های خود افتخار کند. ثروت، فرزند صالح، زیبایی، تحصیلات و یا موقعیت اجتماعی. ما نیز در کهریزک به وجود انسان های برگزیده و فهیمی چون شما افتخار می کنیم که باعث سربلندی همه خادمین این مرکز هستید.
وی با اشاره به سختی کار خیرین در آسایشگاه هم گفت : همه شما به سختی های کار در کهریزک واقف هستید، اما ۵۰ سال خدمات داوطلبانه ثابت می کند که توانسته اید بر تمامی این سختی ها فائق آیید.
حسین نحوی نژاد تصریح کرد : به ارواح طیبه همه خیرینی که از این جمع جدا شده و به رحمت ایزدی پیوسته اند، درود می فرستیم و آرزوی شفای عاجل برای همه بیمارانی داریم که هم اکنون در بستر بیماری هستند.
دکتر نحوی نژاد با ابلاغ سلام گرم اعضاء هیأت مدیره و امنا موسسه خیریه کهریزک به همه خادمان افتخاری این مرکز، گفت : سر تعظیم فرود می آوریم به محضر یکایک شما یاران مهربان و دلسوز که از جان و مال خود برای ادامه زندگی مددجویان کهریزک مایه می گذارید و در تمام شرایط به یاری این مرکز می آیید.