88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

آئین تجلیل از ورزشکاران معلول و توانمندی که در جام رمضان موفق به کسب مدال های رنگارنگ شدند، در ورزشگاه پوریای ولی آسایشگاه خیریه کهریزک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ طی مراسمی و با حضور تنی چند از مدیران آسایشگاه، از قهرمانان رشته های مختلف ورزشی که در جام رمضان موفق به کسب عناوین برتر شدند، با اهدا لوح یادبود و هدایای نفیسی تجلیل شد.

در این مراسم، دکتر نحوی نژاد مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک با قدردانی از زحمات تیم توانبخشی که موجبات این همایش ورزشی را فراهم نمودند، گفت : دیدن چهره های خندان و بانشاط همه شما باعث افتخار است و مطمئن هستیم از این پس شاهد تحولات چشمگیری در حوزه ورزش با پشت سر گذاشتن دوران کرونا در آسایشگاه خواهیم بود.

وی ورزش را بخش جدایی ناپذیر زندگی معلولین عنوان و تصریح کرد : فعالیت های ورزشی علاوه بر اینکه باعث افزایش توانمندی های شما خواهد شد، در سلامت روح و روان شما نیز تأثیر بسزایی دارد. ضمن آنکه در ورزش مسائل اجتماعی را به خوبی فرا می گیریم، کار تیمی، از خودگذشتگی، همزیستی سالم و اتحاد از جمله دستاوردهای این گونه اقدامات ارزشمند است.

دکتر نحوی نژاد افزود : وقتی می گوییم کهریزک نمونه است، باید در تمام زمینه‌ها نمونه باشد. به زودی با تمهیدات لازم و بسترسازی مناسب، تیم های مختلف ورزشی تشکیل و مسیر قهرمانی برای آنان هموار خواهد شد.

مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک در پایان عنوان کرد : از همه شما عزیزان می خواهم که آقای صوفی نژاد را از صمیم دل دعا کنید. بسیاری از دستاوردهای فعلی آسایشگاه همانند احداث این ورزشگاه به همت و پشتکار ایشان به سرانجام رسیده و امیدواریم از این پس نیز از وجودشان بهره مند باشیم.

گفتنی است بیش از ۲۶۰ ورزشکار توانمند و معلول ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک در ۷ رشته مختلف به مدت دوهفته با یکدیگر به رقابت پرداختند.