88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

رسالت امور درمان و سلامت، توانبخشی و آموزشی آسایشگاه خیریه کهریزک البرز بر عهده ۲۷ پزشک متخصص و موظفی و ۴ پزشک نیکوکار و افتخاری انجام می شود.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک البرز: در اولین روز شهریورماه مصادف با سالروز ولادت بزرگ دانشمند و طبیب برجسته نامدار ایرانی پورسینا، مراسم روز پزشک با حضور دکتر افشین وجدانی روشن مدیر آسایشگاه و دکتر رضا شهسواری معاون سلامت و توانبخشی با هدف تجلیل و تقدیر از تلاشگران عرصه درمان برگزار شد.

دکتر افشین وجدانی مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز ضمن تقدیر و تشکر از پزشکان این مجموعه گفت :یکم شهریور زاد روز حکیم پور سینا، دانشمند بزرگ و پزشک برجسته نامدار ايراني و روز پزشك را به پزشکان فرهیخته ارجمند و تلاشگر جامعه پزشکی و خصوصا پزشکان آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز تبریک عرض می نمایم و از تمامی پزشکانی که در شرایط سخت بیماری همه گیر کرونا همراه و همدل همیشگی مددجویان و توانخواهان بی پناه و بی سرپرست کهریزک بوده اند ،تشکر می کنم.

دکتر وجدانی در ادامه افزود: هم اکنون ۲۷ پزشک متخصص رسالت خطیر درمان و سلامت ،توانبخشی و آموزشی را در این مجموعه عهده دار هستند . و همچنین ۴ پزشک متخصص و افتخاری دیگر نیز در روزهای متفاوت و طبق برنامه زمان بندی در آسایشگاه کهریزک البرز حضور دارند تا در درمان مددجویان بیمار مشارکت داشته باشند. پزشکانی با تخصص هایی چون قلب و عروق، داخلی، مغز و اعصاب، اعصاب و روان، طب فیزیکی، بینایی سنجی، شنوایی سنجی، دندانپزشکی، چشم پزشکی، ارتوپدفنی و ...که با حضور پر برکت خود یار همیشگی دست اندرکاران خدوم کهریزک هستند.

در پایان دکتر شهسواری معاون سلامت و توانبخشی آسایشگاه با حضور در درمانگاه خیریه دکتر نجف زاده و مراکز پنج گانه با اهدای گل، لوح سپاس و هدیه ای به رسم یاد بود از پزشکان این مجموعه قدردانی شد.