88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

۱۶ بازیکن تیم ملی بسکتبال با ویلچر، اردوی آماده سازی خود را در سالن پوریای ولی آسایشگاه خیریه کهریزک استان تهران برگزار می کنند.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک تهران ؛ دهمین اردوی آمادگی تیم ملی بسکتبال با ویلچر از چهارم اردیبهشت ماه به مدت ۱۰ روز به میزبانی آسایشگاه خیریه کهریزک برگزار می شود.

در این تیم، ۳ بازیکن از کهریزک شامل وحید سعادت پور مقدم، علیرضا کمالی فر و امید هادی اظهر حضوری فعال دارند.

سایر نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی به شرح زیر است :

حکیم منصوری، سعید حیدری از مازندران، حسن عبدی خراسان رضوی، علی کریمی اصفهان، ابوالفضل جلایی تهران، اسماعیل فاضلی و محسن طلوعی اردبیل، محمد محمودنژاد قم، فالح عیاشی خوزستان، محسن بیگدلی زنجان، منصور احمدی آذربایجان غربی،  عبدالجلیل قرنجیک گلستان.

همچنین امیر برزگر از مسئولین ورزشی کهریزک به عنوان سرپرست، تیم ملی را همراهی می کند. مصطفی افشار دیگر ورزشکار کهریزک  کادر فنی تیم خواهد بود.

به گفته مسئولان این تیم، در صورت فراهم شدن شرایط اردوی برون مرزی پیش از اعزام به مسابقات جهانی به پیشنهاد محمدرضا دستیار سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر در کشور ترکیه برپا می شود.

تیم ملی بسکتبال با ویلچر جمهوری اسلامی ایران با کسب سهمیه، به مسابقات جهانی که در روزهای ۱۹ تا ۳۰ خرداد ماه سال جاری در دبی برگزار می شود، اعزام خواهد شد. طبق قرعه کشی انجام شده این تیم در گروه D با کشورهای آمریکا، انگلستان و عراق هم گروه است.