88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

بیش از ۱۲۰ ورزشکار توانمند معلول و سالمند در جشنواره ورزشی رقابتی خانه ملائک، حضوری پرشور داشتند.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ به مناسبت هفته بهزیستی و دهه ولایت، جشنواره ورزشی رقابتی خانه ملائک در ورزشگاه پوریای ولی آسایشگاه خیریه کهریزک برگزار شد.

در این جشنواره که به همت شهرداری منطقه ۲۰ تهران برپا شد، بازی های ورزشی با هدف تمرکز عصب و عضله در ۱۰ نوع مختلف به اجرا درآمد تا در نهایت ۲۰ نفر از شرکت کنندگان بتوانند بیشترین امتیاز را کسب و جوایز خود را از دست مسئولین ورزشی دریافت کنند.

همچنین به ۳۰ نفر دیگر از سالمندان و معلولینی که حضور فعالی در ورزشگاه دارند، جوایزی از سوی حوزه توانبخشی آسایشگاه اهدا شد.

در پایان این جشنواره، دکتر حمیده پورفهیم معاون توانبخشی آسایشگاه خیریه کهریزک با تقدیر از عوامل ورزشی شهرداری که موجبات این رویداد مهیج را فراهم نمودند، گفت : از هر طرح ورزشی که از سوی سازمان ها و نهادهای فرهنگی و اجتماعی جهت ایجاد شور و نشاط برای سالمندان و معلولین پیشنهاد شود، به گرمی استقبال می کنیم.

وی سرزندگی و شادابی را حاصل اینگونه جشنواره ها دانست و افزود : اگر چه قهرمانی در رشته های مختلف ورزشی می تواند انگیزه ورزشکاران را برای تلاش بیشتر دوچندان کند، با این حال مطمئن هستیم ورزش صرفاً به قهرمانی و مدال آوری خلاصه نمی شود، بلکه دستاوردهای بسیاری برای عزیزان ما در کهریزک دارد که مهمترین آن افزایش امید به زندگی و تحرک بیشتر است.

دکتر پورفهیم خاطر نشان کرد : از محل همین همایش های کوچک و بزرگ، استعداد های درخشان ظهور می کنند و می توانند تا در مسیر قهرمانی قرار گرفته و توانایی های خود را بروز دهند.