88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

دکتر جواد برات در بازدید از آسایشگاه خیریه کهریزک، خدمات جاری در این مجموعه به‌ویژه بخش‌های محل نگهداری بیماران ام اس و درمانی را در منطقه و کشور بی‌نظیر دانست.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک؛ مدیرکل سلامت  مجلس شورای اسلامی با حضور در آسایشگاه خیریه کهریزک، از نزدیک با نحوه سرویس‌دهی به مددجویان تحت پوشش این مجموعه خیریه بیشتر آشنا شد.

این مقام مسئول در ادامه در نشستی با دکتر نحوی نژاد مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک، با تأکید بر سوابق علمی و همچنین اجرایی ایشان در بهزیستی و کشور، مدیریت ایشان را در کهریزک رخدادی بزرگ برشمارد.

دکتر جواد برات ضمن ابراز حمایت همه‌جانبه مجلس شورای اسلامی از آسایشگاه خیریه کهریزک با تأکید بر اهمیت توان‌بخشی مددجویان عنوان داشت: در هیچ کدام ازمراکز نگهداری در کشور، واحد درمانی که خدمت‌رسانی آن در حد و اندازه یک بیمارستان باشد وجود ندارد ولی آسایشگاه خیریه کهریزک در انجام رسالت خود یعنی حمایت از افرادی که کمترین توان جسمی و حرکتی برخوردارند، به نحوی عمل کرده است که جای مباهات دارد.

شایان‌ذکر است چندی پیش نیز دکتر محمدعلی محسنی بندپی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با حضور در آسایشگاه خیریه کهریزک بر همکاری مجلس شورای اسلامی، وزارت بهداشت و مدیران کهریزک در اجرای طرح شبکه جامع خدمات سلامت سالمندان تأکید کرده بود.