88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

نهم اردیبهشت مصادف با روز جهانی روانشناس، بهانه ای زیبا برای تجلیل از تلاش های روانشناسان شاغل در آسایشگاه خیریه کهریزک شد.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ با حضور مدیران مجموعه، از زحمات یک سال گذشته روانشناسان که در تلاشی خستگی ناپذیر آرامش را به زندگی سالمندان و معلولین می بخشند، تجلیل شد.

در این دیدار، دکتر حسین نحوی نژاد قائم مقام آسایشگاه خیریه کهریزک با ارج نهادن به حرفه روانشناسی در کهریزک، اذعان داشت : رشته روانشناسی یک علم بین رشته‌ای است، بدین معنا که بسیاری از روانشناسان در پست های مختلف مدیریتی مشغول به کار هستند.

وی همچنین تصریح کرد : علم روانشناسی بسیاری از علوم دیگر را در بر می گیرد و می تواند با بهره‌گیری از ظرفیت های این دانش، منشأ ارائه خدمات ارزنده ای در جامعه باشد.

نحوی نژاد با بیان اینکه روانشناسی با ذهن و روان انسان ارتباط مستقیم دارد، افزود : این دانش در ارتباطات اجتماعی و تعاملات انسانی تاثیرگذار بوده و باعث رشد و بالندگی در افراد جامعه می شود.

وی فعالیتهای روانشناسان شاغل در آسایشگاه را معنادار معرفی کرد و گفت : شاهد هستیم که در امور مددکاری هم مشارکت سازنده ای دارید که باعث ارائه خدمات بهینه تر به مددجویان در زمینه های گوناگون خواهد شد.

قائم مقام آسایشگاه خیریه کهریزک با آرزوی موفقیت برای همه کارکنان امور روانشناسی، یادآور شد : فواید مثبت فراوانی در خدمات روانشناسی موجود است و شما از محل اندوخته های تجربی خود می توانید عناصر سازنده ای در کهریزک باشید.