88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

با حضور دکتر نحوی نژاد، از خدمات ارزشمند فیزیوتراپیست ها و دستیاران تلاشگر  ایشان در آسایشگاه که نقش مهمی در کاهش آلام جسمی و نیز توانبخشی مددجویان دارند، تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه  خیریه کهریزک ؛ دکتر نحوی نژاد در مراسم تجلیل از فیزیوتراپیست های شاغل در آسایشگاه خیریه کهریزک گفت: به باور بسیاری از متخصصان حوزه پزشکی، توانبخشی و طب سالمندی، فیزیوتراپی بخش جدایی ناپذیر زندگی سالمندان، معلولین، افراد مبتلا به ام اس و نیز تمامی کسانی که در حرکات جسمی دچار محدودیت می شوند، است.

وی اضافه کرد: اهداف عالی کهریزک که توانبخشی مددجویان، یکی از ارکان آن است، به ما می گوید که همواره باید در صدد توسعه و نیز گسترش خدمات فیزیوتراپی باشیم و هر سال به داشته های خود چه در جذب نیروی انسانی ماهر و چه تهیه دستگاه های پیشرفته توانبخشی بیفزاییم.

دکتر نحوی نژاد خاطرنشان کرد: لازم به یادآوری نیست، با این حال همه ما متوجه هستیم که در چه مرکزی، مشغول انجام وظیفه ایم و رسالت زندگی بخشی به مددجویان در بهترین شرایط ممکن را به دوش می کشیم.

در این نشست، انواع برنامه های توانبخشی در حال اجرا و همچنین طرح های درمانی پیش رو، مورد بررسی و واکاوی قرار گرفت که حاکی از اهمیت ویژه این بخش در بهبود کیفیت زندگی و ارتقاء سطح سلامت مددجویان است.