88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

با حضور جمعی از مدیران آسایشگاه خیریه کهریزک، به مقام معلمان سالخورده و بازنشسته ساکن در این مجموعه خیریه ادای احترام شد.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ به مناسبت روز معلم ، هدایای آن دسته از سالمندانی که روزگاری در کسوت معلمی رسالت تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم را عهده دار بوده و هم اکنون در آسایشگاه خیریه کهریزک به سر می برند، تقدیم ایشان گردید.

پریسا باستانی مدیر امور فرهنگی آسایشگاه با اعلام این خبر، اظهار داشت : با وجود اینکه در سال جاری نتوانستیم مراسم ویژه‌ای را جهت تجلیل از معلمان سالمند برگزار نماییم، اما به عیادت یکایک این عزیزان رفتیم و هدایای آنان را تقدیم حضورشان کردیم.

باستانی افزود : همه این عزیزان با درک والایی که دارند و می دانند که محدودیت های بهداشتی و مراقبتی اجازه برگزاری تجمعات بزرگ را نمی دهد، عذر ما را موجه دانسته و با خوشرویی پذیرایمان شدند.

مدیر امور فرهنگی آسایشگاه، احترام به مقام معلمان را وظیفه ای همگانی دانست و گفت: از محل تلاش های خستگی ناپذیر معلمان عزیزمان است که جامعه به بالندگی می رسد و همه ما مدیون زحمات این گرامیان در طول دوران تحصیل و پس از آن بوده و خواهیم بود.

شایان ذکر است هم اکنون ۲۱ نفر از معلمان عزیز وطن به دلیل کهولت سن و یا رنج بیماری در آسایشگاه خیریه کهریزک روزگار خود را سپری می کنند.