88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

با حضور اعضاء هیأت مدیره مؤسسه خیریه کهریزک ، 27 نویسنده ماهنامه کهریزک  که در تولید مقالات علمی و پژوهشی ، بهداشتی و درمانی ، فرهنگی و اجتماعی مشارکت دارند ، مورد تجلیل قرار گرفتند .

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ دکتر حسن احمدی رئیس هیأت مدیره مؤسسه کهریزک و مدیر مسئول ماهنامه کهریزک در مراسم تجلیل از نویسندگان این ماهنامه اظهار داشت : به پشتوانه تعهد و تخصص نویسندگان ، این ماهنامه توانسته است در رتبه بندی مجلات از 100 امتیاز ، حداکثر امتیاز لازم را کسب نماید .

دکتر احمدی با اشاره به تنوع تقاضاهای  مخاطبین این ماهنامه نیز گفت : بخشی از مخاطبین  ، افراد سالمند و معلول و خانواده های آنها هستند که با اتکاء به محتوای موجود در ماهنامه ، می توانند پاسخ سوالات فراوان خود را دریافت کنند . دانشگاه ها ، مراکز درمانی و محافل علمی از دیگر مخاطبین پرشمار ماهنامه کهریزک هستند که در تلاشیم با توسعه فعالیت های خود ، نیازهای اعلام شده از سوی سایر متقاضیان دریافت این ماهنامه را برطرف کنیم .

حمید قبادی دانا مدیرعامل مؤسسه خیریه کهریزک در بخش دیگری از این مراسم ، ماهنامه کهریزک را نماد فرهنگی این مؤسسه دانست و گفت : یکی از مهمترین ویژگی های نشریات ، پایداری و استمرار فعالیت آن است که علاوه بر توجه به محتوا ، باید بتواند در انضباط نشر و توزیع موفق عمل نماید . خوشبختانه شناسنامه ماهنامه کهریزک نشان از این توفیق را می دهد که جای بسی خرسندی است .

قبادی دانا افزود : نقش نشریات مکتوب در دوره نسل جدید به واسطه توسعه اشکال مختلف رسانه ها دچار تزلزل شده و سهمشان به حداقل رسیده اما نشریه کهریزک توانسته است مخاطبین خود را حفظ نموده که این از مشارکت مثال زدنی همکاران در تولید محتوا نشأت می گیرد .

دکتر نحوی نژاد مدیرآسایشگاه خیریه کهریزک نیز این ماهنامه را حاوی مقالات فنی و تخصصی دانست و گفت : کاربرد محتوایی که توسط همکاران تولید و نشر می شود ، برای تمام مخاطبینی که نیاز به دانستن این اطلاعات دارند ، امری حیاتی است .

حسین نحوی نژاد معرفی آسایشگاه خیریه کهریزک به عموم دریافت کنندگان را از دیگر رسالت های ماهنامه کهریزک معرفی و اذعان داشت : با گسترش فعالیت های مختلف در بخش های نگهداری ، توانبخشی و مراقبتی ، آگاهی عموم از این اقدامات ارزشمند می تواند انگیزه فعالان عرصه خدمتگزاری را دو چندان کند .

در پایان این مراسم ، 27 نویسنده فعال در ماهنامه کهریزک که جملگی از کارکنان آسایشگاه خیریه کهریزک هستند ، هدایای خود را از دستان اعضاء هیأت مدیره مؤسسه خیریه کهریزک دریافت کردند .

دویست و شصت و دومین ماهنامه کهریزک در بیست و دومین سال از انتشار آن ، در آبان ماه سال جاری با همکاری افراد مختلف از جمله کارکنان آسایشگاه خیریه کهریزک منتشر و توزیع شد .

این ماهنامه زیرنظر هیئت تحریریه به مدیر مسئولی دکتر حسن احمدی ، سردبیری محمدرضا صوفی نژاد و مدیریت اجرایی فاطمه السادات محمدی توسط مؤسسه خیریه کهریزک چاپ و در اختیار عموم متقاضیان خود قرار می گیرد .