88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

ورزشکاران جوان و معلول کهریزک که در مسابقات پاراآسیایی بحرین موفق به کسب مدال های رنگارنگ شده بودند، هدایای خود را از دستان اعضاء هیأت مدیره موسسه خیریه کهریزک دریافت کردند.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ بنا به دعوت اعضاء هیأت مدیره موسسه خیریه کهریزک، از جوانان ورزشکار و معلولی که در مسابقات پاراآسیایی بحرین خوش درخشیدند، تجلیل شایسته ای به عمل آمد.

آقایان محمد جباری، امیر مهدی ابوالحسنی و برهان کوهکن، ورزشکارانی بودند که در حاشیه نشست هفتگی هیأت مدیره موسسه خیریه کهریزک لوح تقدیر و هدایای نفیسی دریافت کردند.

در این مراسم، دکتر حسن احمدی مدیر عامل موسسه با تجلیل از قهرمانان معلول کهریزک اظهار داشت : همه شما باعث افتخار خانواده های خود و کهریزک هستید و خوشحالیم از اینکه می بینیم علاوه بر توجه ویژه به ورزش قهرمانی، با جدیت مشغول تحصیل هستید تا آینده ای درخشان در انتظارتان باشد.

محمد رضا صوفی نژاد مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک نیز با تبریک افتخار آفرینی معلولین عضو تیم مراقبت در منزل، اذعان داشت : تمامی امکاناتی که مردم به امانت نزد کهریزک سپرده اند، متعلق به همه اعضاء این خانواده بزرگ است و مطمئن هستیم که با استفاده صحیح از این امکانات می توانیم شاهد بروز استعدادهای درخشان بیشتری در آینده نزدیک باشیم.

گفتنی است در مسابقات پاراآسیایی بحرین، محمد جباری پرتابگر دیسک به نشان طلا دست یافت. امیر مهدی ابوالحسنی در پرتاب دیسک دوم و در پرتاب نیزه به مقام سوم رسید. همچنین برهان کوهکن که هم اکنون دانشجوی مرکز علمی کاربردی کهریزک است، در رشته ورزشی بوچیا به مقام سوم نائل آمد.