88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

طی مراسمی و با حضور اعضاء هیأت مدیره و امنا موسسه خیریه کهریزک ، از زحمات ارزشمند کارکنان واحد امور اجتماعی آسایشگاه تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ کارکنان امور اجتماعی متشکل از مددکاران، روانشناسان و بخش پذیرش آسایشگاه مورد تجلیل اعضاء هیأت مدیره و امنا موسسه خیریه کهریزک قرار گرفتند.

در این دیدار گرم و صمیمی، دکتر حسن احمدی مدیر عامل موسسه با مثبت ارزیابی کردن عملکرد کارشناسان امور اجتماعی آسایشگاه، گفت : کیفیت بالای کار در این حوزه برای ما به اثبات رسیده است، اگر بتوان شاخص هایی را در زمینه کمیت امور بویژه در بخش مددکاری تعریف و ارائه نمود، ارزیابی توانمندی و کارآمدی این واحد با شفافیت بیشتری مورد بررسی و اظهار نظر قرار می گیرد.

محمد رضا صوفی نژاد مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک نیز، فرسودگی شغلی را از مهمترین چالش های پیش روی مددکاران و روانشناسان برشمرد و گفت : مواجهه با انبوهی از مشکلات و گرفتاری های مراجعین و مددجویان، صبوری و متانت خاصی را می طلبد و با وجود اینکه عوامل فوق فرسودگی شغلی برای یکایک کارکنان حوزه اجتماعی به دنبال دارد، همچنان انتظار می رود تا با شکیبایی، پاسخگو و برطرف کننده مشکلات پیش رو باشید.

در ابتدای این دیدار، معصومه جعفری راد مدیر امور اجتماعی آسایشگاه به تشریح عملکرد این حوزه در ۱۰ ماهه سال جاری پرداخت.

وی همچنین با نگاهی به وضعیت موجود در این واحد سختکوش، گفت : در حال حاضر و به جهت حجم بالای کار، نیاز به جذب نیروهای بیشتری با تخصص روانشناسی احساس می شود. تعیین محلی جدید برای استقرار واحد امور اجتماعی، دیگر خواسته ای بود که توسط مدیر امور اجتماعی مطرح تا تصمیمات لازم در این زمینه اتخاذ گردد.