88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

دیدار از اماکن مختلف آسایشگاه، تداعی گر خاطرات نه چندان دور یاران بازنشسته کهریزک در محل خدمت سابق خود شد.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ در اولین دور از حضور گرم و صمیمی جمعی از بازنشستگان آسایشگاه در محل خدمت سابق خود که تحت عنوان تور یاران به انجام رسید، دیدار از اماکن مختلف مجموعه در برنامه گردشگری این عزیزان قرار گرفت.

برپایی دورهمی شاد، طبخ غذای سنتی توسط همکاران بازنشسته و ذکر خاطرات شیرین از سال های خدمت در آسایشگاه، از دیگر برنامه‌های حضور این سرمایه های گرانقدر کهریزک که عمری را در آبادانی و خدمتگزاری این مجموعه خیریه پشت سر گذاشته اند، بود.

در بخشی از این دورهمی، محسن پزشکی مدیر روابط عمومی آسایشگاه، تجدید دیدار با یاران دور و نزدیک کهریزک را افتخاری بزرگ برای خود و سایر همکاران دانست و گفت : خاطرات خدمات صادقانه شما هرگز فراموش نخواهد شد، خاطراتی که به ما می گوید اگر امروز کهریزک در چنین جایگاهی قرار دارد، مدیون خدمات یکایک شما عزیزان پرتلاش است.

وی آغاز به کار کانون بازنشستگان را با حمایت های مستمر مدیر آسایشگاه و تصویب هیأت مدیره موسسه و را گامی مهم در ایجاد فضای همدلی بیشتر در کهریزک عنوان و تصریح کرد : برگزاری دورهمی های شاد، گردش های دسته جمعی، سفرهای زیارتی و سیاحتی، استفاده از خدمات تیم مراقبت در منزل و امکانات درمانی مرکز تخصصی جواد الائمه برای بازنشستگان آسایشگاه، از جمله برنامه ها و اقداماتی است که در دستور کار این کانون قرار دارد تا پاسخی هرچند کوچک برای یک عمر خدمات ارزشمند شما باشد.

محسن پزشکی با ابلاغ سلام گرم  مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک به بازنشستگان عزیز ، از همه این گرامیان دعوت کرد با راهنمایی های خود در پویایی و بالندگی هرچه بیشتر آسایشگاه و ارائه خدمات بهینه تر به مددجویان ، مسئولین و دست اندرکاران کهریزک را یاری نمایند.

گفتنی است با برنامه ریزی انجام شده و در نوبت های مختلف، سایر بازنشستگان در تور گردشگری یاران شرکت و از حضور در این دورهمی های شاد بهره مند خواهند شد.