88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

بیش از 390 دانش آموز ممتاز که از فرزندان کارکنان خدوم آسایشگاه خیریه کهریزک هستند هدایای تحصیلی سال جدید را دریافت کردند .

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ محسن پزشکی با اعلام اینکه تلاش همه جانبه بعمل آمد تا در تهیه ملزومات تحصیلی این دانش آموزان ممتاز وقفه ای ایجاد نشود ، گفت : با مساعدت مدیریت آسایشگاه خیریه کهریزک و پشتیبانی ستاد مرکزی مؤسسه ، لوازم التحریر مورد نیاز این عزیزان ممتاز تهیه و تقدیم والدین آنان گردید .

پزشکی اضافه کرد : دانش آموزان فوق در مقاطع مختلف مشغول تحصیل هستند و ما نیز بر حسب نیاز و مقطع تحصیلی آنان ، بسته های اهدایی تنظیم و تقدیم نمودیم .

وی شادی و موفقیت دانش آموزان وابسته به آسایشگاه خیریه کهریزک را آرزوی همیشگی مدیران و دست اندرکاران  این مجموعه خیریه دانست و افزود : همانگونه که بسیاری از نسل جدید خادمین کهریزک از منصوبین خادمان دوره قبل این مرکز بوده و هستند ، انتظار داریم در سالهای آینده نیز این دانش آموزان پس از فارغ التحصیلی یکی از حوزه های شغلی آسایشگاه را انتخاب و رهرو پدران یا مادران خود باشند .

مدیر روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک از همه کارکنان این مرکز دعوت کرد تا فرهنگ ناب خدمت به سالمندان و معلولین را از هم اکنون به فرزندان شایسته خود آموزش دهند تا در آینده نزدیک شاهد بالندگی و پیشرفت روزافزون خدمات جاری که با حضور جمع کثیری از همین آینده سازان خواهد بود ، شاهد و ناظر باشیم .