88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

وحید سعادت پور مسئول تربیت بدنی آسایشگاه کهریزک استان تهران، توسعه ورزش پر طرفدار شطرنج در جمع معلولین و سالمندان را از برنامه های کاری خود و همکارانش در مجموعه ورزشی پوریای ولی اعلام کرد.
به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک تهران ؛ بازی و ورزش شطرنج همواره طرفداران زیادی در جمع سالمندان و معلولین کهریزک داشته، با این وجود برنامه ریزی برای توسعه این ورزش محبوب می تواند اثرات مثبتی در زندگی روزمره مشتاقان به فراگیری و نیز پیشرفت بیشتر در این رشته ورزشی داشته باشد.

وحید سعادت پور مسئول ورزش آسایشگاه با شرح جامعی از فعالیت های شطرنج بازان کهریزک گفت : در حال حاضر داود سربالاوند که خود از ساکنین کهریزک بوده و دارای مدرک مربیگری در رشته ورزشی شطرنج است، وظیفه تعلیم و آموزش علاقمندان به این رشته را عهده دار است و در پیشرفت آن دسته از ورزشکارانی که توانایی لازم در این ورزش محبوب را دارند، نقشی اساسی ایفا می کند.

وی افزود : بازی شطرنج را محدود به حضور در ورزشگاه نمی دانیم، بلکه با ایجاد امکانات لازم این ورزش مهیج و فکری را به داخل بخش های مختلف اقامت سالمندان و معلولین برده ایم تا از این فرصت طلایی به نفع همه علاقمندان بیشترین استفاده را ببریم.

سعادت پور با نگاهی به ورزش شطرنج ویژه بیماران مبتلا به ام اس نیز گفت : به آسانی می توان دید که فراگیری و رونق ورزش شطرنج چه تأثیرات شگرفی در دوری از خمودگی و گوشه گیری مبتلایان به ام اس دارد و آنان را وادار به تحرک بیشتر در طول روز می کند.
مسئول تربیت بدنی آسایشگاه، توسعه همه جانبه سایر رشته های ورزشی را از برنامه های پیش روی مجموعه ورزشی پوریای ولی اعلام و با دعوت از مددجویان و کارکنان مجموعه برای پیوستن به جمع ورزشکاران، تندرستی و سلامتی را بهترین هدیه ورزش برای همگان دانست.