88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

در فضایی دوستانه و صمیمی، آن دسته از کارکنان آسایشگاه خیریه کهریزک که در یک سال گذشته بازنشسته شده اند، گردهم آمدند تا مورد تکریم مدیران و همکاران سابق خود قرار گیرند.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ با هنرنمایی اکبر امامی_ هنرمند جوان و خوش آتیه کشورمان _ مراسم تکریم کارکنان بازنشسته آسایشگاه خیریه کهریزک آغاز شد.

در این مراسم که با حضور ۴۷ نفر از کارکنانی که در سال گذشته بازنشسته شده و با محل کار خود خداحافظی کرده اند، تنی چند از این عزیزان با ذکر خاطرات دوران فعالیت و نیز خواندن دلنوشته هایی زیبا ، موجب تشویق حضار و همکاران سابق خود شدند.

اهدا لوح تقدیر، هدایای نقدی و غیر نقدی و نیز ناهار دورهمی، از دیگر بخش های مختلف گردهمایی کارکنان بازنشسته آسایشگاه خیریه کهریزک بود.

در این گردهمایی محمد رضا صوفی نژاد، کهریزک را خانه عشق و معرفت نامید و گفت: خوشا به حال یکایک شما عزیزان که در آبادانی و سازندگی  آسایشگاه سهیم بوده اید و با تحمل رنج و سختی های بسیار، برای خود و خانواده هایتان عزت و آبرو خریده اید.

مدیر آسایشگاه با بیان اینکه مطمئن هستیم هریک از شما بارها در ذهن ، گذشته های کاری خود را مرور کرده اید، تصریح کرد : اگر در طول مدت و فرصت خدمت از خود راضی بوده باشید ، این رضایتمندی شما را قانع خواهد کرد که خیر دنیا و آخرت را برای خود و خانواده تان به دست آورده اید، اما اگر خدای ناخواسته قصوری از شما سر زده باشد، موجب ندامت و سرخوردگی خواهد شد که انشاالله اینچنین نیست.

صوفی نژاد در پایان تأکید کرد : کانون بازنشستگان این فرصت را در اختیار شما قرار می دهد تا از تسهیلات رفاهی، اجتماعی و فرهنگی بهره مند شوید و همانند دوران اشتغال به کار، خود را عضوی از بدنه اصلی کهریزک بدانید.

شایان ذکر است در ۴۹ سال گذشته و در مجموع، ۶۱۲ نفر از کارکنان آسایشگاه خیریه کهریزک بازنشسته شده و به غیر از جمع معدودی که به رحمت ایزدی پیوسته اند، در قالب کانون بازنشستگان همچنان عضوی از خانواده بزرگ کهریزک به شمار می آیند.