88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

بیش از ۱۳۰ ورزشکار توانمند و معلول ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک در ۷ رشته ورزشی به رقابت با یکدیگر پرداختند.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ با شناخت نفرات برتر، مسابقات ورزشی معلولین جوان کهریزک به کار خود پایان داد.
در این دوره از مسابقات که در ۷ رشته ورزشی و گروه ها و کلاس های مختلف برگزار شد، بیش از ۱۳۰ ورزشکار معلول و با انگیزه به رقابت با یکدیگر پرداختند.
در رشته بوچیا و در کلاس Bc1 برهان کوهکن، محمد تقوی و رضا خوشبخت اول تا سوم شدند. در Bc2 ظریفه احمدی، قارداش محمدی و گیتی پرچم رتبه های برتر را به دست آوردند. در Bc3 اسماعیل چراغی اول شد، مریم حاج تقی و عباس ذهاب دوم و سوم شدند. و بالاخره در Bc4 زینب طالبی، انور حسینی و زلیخا باقری مقام های اول تا سوم را کسب کردند. همچنین در کلاس آزاد محمد ظهیرالدین، محسن گروسی و غلام رضا دولتی بیشترین امتیاز را از آن خود کردند.
در رشته مهیج فوتبال دستی، عیسی شکری قهرمان شد، حسین سعیدی دوم و حسن مستوفی در جایگاه سوم قرار گرفت.
در تنیس روی میز و در گروه متوسط، بهیه مرادلو، حسین ملکوتی و صغری خداوردی مقام های برتر را به دست آوردند و در گروه قوی، حدیث اصلانی، نوروز زیوری و رجب قربانی صاحب عناوین اول تا سوم شدند.
شطرنج بازان معلول نیز در دو گروه متوسط و قوی با یکدیگر دیدار داشتند که در نهایت و در گروه متوسط برهان کوهکن، الهام کشتمند و اعظم محمد زاده بیشترین امتیاز را به دست آوردند و در گروه قوی رمضان قربان عمویی اول، کریم تقی پور دوم و حسین ملکوتی به مقام سوم رسیدند.
در رشته دارت حسین سعیدی، عیسی شکری و صغری خداوردی حائز رتبه های برتر شدند و در ایردارت اسماعیل چراغی، قارداش محمدی و داود عبدی به ترتیب اول تا سوم شدند.
و بالاخره دومیدانی کاران در ۴ کلاس مختلف به رقابت پرداختند که در پرتاب وزنه عیسی شکری اول شد، مجید جباری دوم و نوروز زیوری به مقام سوم رسید. در پرتاب دیسک مجید جباری، عیسی شکری و مبین دهقان نصیری بهترین عناوین را به دست آوردند. در پرتاب نیزه عیسی شکری، امیر مهدی ابوالحسنی و نوروز زیوری به مقام های نخست تا سوم رسیدند و در پرتاب کلاب برهان کوهکن قهرمان شد، آرمان بهاری به جایگاه دوم رضایت داد و انور حسینی در سکوی سوم ایستاد.

آناهیتا فرخی مسئول ورزش آسایشگاه خیریه کهریزک با ابراز خرسندی از برگزاری این مسابقات، اظهار داشت : در ۱۰ روز برپایی این همایش ورزشی، شور و نشاط خاصی در سالن پوریای ولی میان ورزشکاران وجود داشت که نشان از تاثیرگزاری اینگونه اقدامات در سلامت جسم و جان همه شرکت کنندگان دارد.

فرخی با بیان اینکه در آینده نزدیک نیز شاهد برگزاری مجدد جشنواره های مختلف ورزشی خواهیم بود، تحرک و فعالیت های ورزشی را از ملزومات اصلی زندگی معلولین دانست و بر استمرار آن تأکید کرد.